تا

%0

تخفیف

رستوران گردان برج میلاد

برج میلاد

الان بسته است

11582 خرید تا امروز

2.8

477 نظر

درباره رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد یکی از بهترین رستوران های غرب تهران محسوب می‌شود که بر فراز برج میلاد قرار دارد و در بین دیگر رستوران های تهران حرف اول را می‌زند. این رستوران همواره سعی کرده است تا سرویس‌دهی مناسب و ارائه غذای باکیفیت را در اولویت قرار دهد و همین موضوع باعث شده است تا به یکی از رستوران‌های پرطرفدار تهران تبدیل شود.

فضای رستوران با امکاناتی شیک و مبلمان زیبا و راحت طراحی شده است، طراحی زیبای کف و سقف رستوران با نقش برجسته دیواری که تصاویری از شاهنامه را نشان می‌دهد، از ویژگی‌های جذاب این رستوران است. ارتفاع رستوران گردان برج میلاد با سطح زمین حدود 276 متر است و چرخش رستوران به آرامی صورت می‌گیرد، شما در این رستوران ظرف یک ساعت یک دور کامل می‌گردید و به نقطه اولیه خود می‌رسید و در این مدت می‌توانید از چشم‌انداز 360 درجه شهر تهران لذت ببرید.

منوی رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد فضایی بسیار مناسب برای قرارهای دونفره، خانوادگی و کاری دارد. چشم‌انداز زیبایی که با صرف غذا در این رستوران مشاهده می‌کنید، لحظات هیجان‌انگیز و در عین حال آرامش بخشی برای شما و خانواده‌تان به همراه دارد.

رستوران گردان برج میلاد بوفه صبحانه بسیار متنوعی دارد و می‌توانید صبح پنجشنبه و جمعه خود را در این رستوران با انواع خوراکی‌های خوشمزه، مقوی و پرنشاط شروع کنید. اگر به دنبال بهترین رستوران های تهران همراه با موسیقی زنده هستید، رستوران گردان برج میلاد یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

منوی رستوران گردان برج میلاد شامل بوفه آزاد با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و سنتی است و در کنار آن انواع نوشیدنی‌ها، دسرها و فینگرفودها سرو می‌شود. بهتر است بدانید که برای صرف غذا در این رستوران باید ازقبل میز رزرو کنید.

 

رزرو رستوران گردان برج میلاد

ساعت کار رستوران گردان برج میلاد در طول روز به سه بخش تقسیم می‌شود، همه‌روزه از ساعت 12:30 تا 15 برای نهار و 20 تا 22:30 برای صرف شام می‌توانید به این رستوران بروید و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 7:30 تا 10:30 صبح می‌توانید از بوفه صبحانه رستوران گردان برج میلاد لذت ببرید.

شما می‌توانید در تخفیفان رستوران گردان برج میلاد را با تخفیف و هزینه کمتری برای انوع جشن‌ها و مناسبت‌های خود از قبل رزرو کنید و یک وعده غذایی خوشمزه در ارتفاع بالا و نمای 360 درجه نوش جان کنید.

امکانات و ویژگی‌ها

جای پارک: آسان

نوع رستوران: بوفه

تنوع منو: صبحانه,غذای ملل,دسر و نوشیدنی سرد و گرم,سالاد و پیش غذا

سطح قیمت: بالا

محیط رستوران: فضای بسته

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

2.8
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

7:30-22:30

یکشنبه

7:30-22:30

دوشنبه

7:30-22:30

سه شنبه

7:30-22:30

چهارشنبه

7:30-22:30

پنج شنبه

7:30-22:30

جمعه

7:30-22:30

آدرس :

استان تهران، تهران، کوی نصر

چگونه می توانم از تخفیف رستوران گردان برج میلاد استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران گردان برج میلاد باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!