تا

%0

تخفیف

کافه رستوران آوادیس

قیطریه

162 خرید تا امروز

5.0

1 نظر

درباره کافه رستوران آوادیس

فضایی شیک برای یک دورهمی

 کافه رستوران آوادیس از آن دست  کافه رستوران هایی است که در هنگام ورود فضای شیک و کافه مانند آن توجه شما را جلب می کند. صندلی های چوبی که بصورت مرتب چیده شده است گلدان های زیبا برروی هر میز و البته دیوارهای طرح چوب آن حس بودن در یک کافه ای با کیفیت عالی را در افراد ایجاد می کند . می توان گفت کافه رستوران آوادیس طراحی به سبک کافه های زیبای فرانسوی را دارد .

 کافه رستوران آوادیس از کافه های مورد توجه در خیابان شریعتی است .کافه رستوران ویتالیتا ویژگی های مثبت بسیاری را داراست   یکی از ویژگی های مثبت این کافه دسترسی آسان به آن است که در کنار مترو قیطریه واقع می باشد و شما براحتی می توانید به این کافه بروید، فضای شیک و دنج ان از دیگر ویژگی های خوب این کافه رستوران است.

کافه رستوران آوادیس با منویی متنوع از استارتر های خوشمزه، انواع پاستا ،پنینی های متنوع ، دیس مزه و غذا و خوراک های مختلف آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد

برخورد خوب و حرفه ای و احترام به مشتری جزء اولویت های این کافه رستوران است . کافه رستوران آوادیس ظرفیت پذیرایی از 60 نفر را دارد . پرسنل کارآزموده آوادیس می توانند از مشتریان خود در محیط شیک این کافه رستوران پذیرایی کنند.

کافه رستوران آوادیس مواد خود را بصورت روزانه تهیه می کند. که مرغوبیت مواد تهیه شده برای این رستوران همیشه مهم بوده است.

برای رفتن به کافه رستوران آوادیس خیابان شریعتی راطی کرده بعد از پل رومی، درست جنب مترو قیطریه  این کافه رستوران را براحتی می توانید پیدا کنید . 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

5
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با هماهنگی

آدرس :

خیابان شریعتی، پایین تر از پل رومی، جنب مترو قطیریه، پلاک ۱۷۶۵، طبقه اول

چگونه می توانم از تخفیف کافه رستوران آوادیس استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کافه رستوران آوادیس باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!