تا

%0

تخفیف

آکادمی پرتو

انقلاب

386 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره آکادمی پرتو

آکادمی پرتو یکی از بنام ترین آکادمی های خیابان انقلاب است که دسترسی به آن بسیار راحت میباشد . به هیچ وجه نگران مسیر خود نباشید ، با brt  و مترو به راحتی میتوانید به آکادمی پرتو بروید و از کلاس های متنوع آن لذت ببرید.
یکی از راه های یادگیری مطالب مختلف و همچنین برنامه های متفاوت ، رفتن به کلاس می باشد ، پیشنهاد ما به شما ثبت نام در کلاس های متنوع آکادمی پرتو میباشد.
یکی از ویژگی های بسیار خوب این آکادمی فراهم کردن ساعت های بسیار خوب برای شما کارمندان است . این آکادمی در هر ساعتی که بخواهید و هر روزی که مد نظرتان باشد برای شما کلاس خواهد گذاشت.
آکادمی پرتو از سال ۱۳۸۵ فعالیت خویش را آغاز کرده است و همواره سعی در ارائه خدماتی بهتر و جدیدتر به شما عزیزان دارد.

کسب مهارت کارآموزان از اهمیت بالایی برای آکادمی پرتو برخوردار است و همواره خود را در برابر وقتی که از کارآموزان می گیرند، مسئول و پاسخگو می دانند.
آکادمی پرتو دارای اساتید تحصیل کرده با تجربه های بالا است که آموزش های مفیدی را به شما می دهند .
دوره های آموزشی آکادمی پرتو در گروه های طراحی سایت ، برنامه نویسی ، گرافیک و ... دسته بندی می شوند. در کلیه ی آموزش ها آکادمی پرتو فرض بر این گذاشته شده است که کاربر هیچ گونه پیش زمینه ای در ارتباط با موضوع مد نظر ندارد.
برای یادگیری آموزش های متفاوت در یکی از بهترین آموزشگاه ها ، سری به آکادمی پرتو بزنید . برای رسیدن به آکادمی پرتو ، خیابان انقلاب را به سمت بین خیابان دانشگاه و خیابان ابوریحان آمده ، روبه روی سینما پدیده ، آکادمی پرتو را پیدا خواهید کرد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

تهران - خیابان انقلاب - بین خیابان دانشگاه و خیابان ابوریحان - روبروی سینما سپیده - طبقه 9 - واحد 35

چگونه می توانم از تخفیف آکادمی پرتو استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آکادمی پرتو باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!