تا

%20

تخفیف

باغ گیاه شناسی ملی ایران

چیتگر

الان بسته است

213537 خرید تا امروز

1 پیشنهاد فعال

4.6

4334 نظر

همه

بازدید، ورودی و کارت عضویت

همه

تخفیفان

درحال حاضر در این دسته‌بندی پیشنهاد فعالی وجود ندارد

درباره باغ گیاه شناسی ملی ایران

باغ گیاهشناسی یکی از مکان‌هایی است که با قرار گرفتن در آن حس و حال خوب به همراه انرژی مثبت، به انسان دست می‌دهد. قدم زدن در این باغ در تمام فصول سال شگفت‌انگیز است و به محض ورود به آن متوجه آرامش و هوای بسیار مطلوب آن خواهید شد. برای دور شدن از هیاهو و شلوغی تهران و تجربه احساس آرامش پیشنهاد می‌دهیم سری به این باغ شکوهمند بزنید تا با بخش کوچکی از طبیعت زیبای ایران آشنا شوید. برای لذت بردن از مناظر زیبا و بی‌نظیر باغ گیاه شناسی در ساعات مناسب و پیش از غروب آفتاب به آنجا بروید. مسیر دسترسی به این باغ از اتوبان کرج است و وسعت قابل توجهی دارد.

باغ ملی گیاه شناسی کجاست؟

باغ گیاهشناسی تهران، بزرگ‌ترین باغ خاورمیانه است که در مراتع پارک چیتگر در غرب تهران تاسیس شده است. این باغ یکی از مراکز تفریحی تهران است و در حاشیه اتوبان تهران-کرج قرار دارد. برای رفتن به باغ گیاهشناسی می‌توانید از مترو یا ماشین شخصی استفاده کنید. دسترسی از طریق متروی ایران خودرو و وردآورد است و بعد از آن باید سوار تاکسی یا اتوبوس شوید. دسترسی با خودرو از طریق بزرگراه تهران کرج، خروجی پیکانشهر قابل دسترسی است.

بخش‌های متنوع باغ گیاه شناسی تهران

مجموعه باغ گیاهشناسی تهران کلکسیون و بخش‌های بسیار متنوعی دارد. تمام بخش‌های این باغ با اهداف آموزش، پژوهش و نمایش جمع‌آوری و نگهداری می‌شود. این مجموعه چندین رویشگاه دارد که برخی از آن‌ها عبارت است از: رویشگاه هیرکانی، رویشگاه زاگرس، رویشگاه البرز جنوبی، رویشگاه ایرانی-تورانی، گلخانه جنوب ایران، باغ پیازهای ایرانی، باغ میوه‌های بومی که مربوط به محیط زیست ایران هستند. همچنین شش رویشگاه دیگر که مربوط به محیط زیست خارج از ایران هستند شامل رویشگاه اروپا، چمن‌زارهای آمریکا، رویشگاه قفقاز، رویشگاه هیمالیا، رویشگاه چین و ژاپن است.

قیمت بلیط باغ گیاه شناسی تهران

قیمت بلیط باغ گیاه شناسی تهران به ازای هر نفر ۳۴ هزار تومان است که شما می‌توانید در این صفحه با تخفیف و هزینه ۲۷۰۰۰ تومان بلیط باغ گیاه شناسی تهران را بخرید. کودکان زیر ۴ سال نیازی به خرید بلیط ندارند و هزینه ورودی باغ برای این سنین رایگان است.

ساعت کاری باغ گیاه شناسی

 ساعت کاری باغ گیاه شناسی همه روزه از 9 صبح تا 5 بعدازظهر است.

امکانات و ویژگی‌ها

مخاطب: بانوان,آقایان,کودک,بزرگسال

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان,شش تا یازده سال,زیر شش سال

ظرفیت: به دلیل فضای باز محدودیتی ندارد

نزدیکی به مراکز خرید: در نزدیکی ایران مال

هزینه‌های جانبی

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.6
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

9:00-17:00

یکشنبه

9:00-17:00

دوشنبه

9:00-17:00

سه شنبه

9:00-17:00

چهارشنبه

9:00-17:00

پنج شنبه

9:00-17:00

جمعه

9:00-17:00

آدرس :

آدرس:اتوبان تهران کرج، خروجی پیکانشهر، شهرک سرو آزاد، خیابان شهید علی گودرزی، بلوار باغ گیاه شناس ملی ایران (درب شرقی).آدرس:بزرگراه همت غرب، دوربرگردان آزادشهر، پیکانشهر، خیابان گودرزی، بلوار باغ گیاه شناسی

چگونه می توانم از تخفیف باغ گیاه شناسی ملی ایران استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به باغ گیاه شناسی ملی ایران باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

سبد خرید شما خالی است

آخرین خرید: دقایقی پیش

با خیال راحت خرید کنید !

اگر خدمات مرکز مطابق توضیحات نباشد، پس از ارتباط با پشتیبانی 100% مبلغ بازگردانده می‌شود