بلیط استخر تهران

مرتب‌سازی بر اساس:

  • پیش فرض
  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • بیشترین تخفیف

خرید بلیط بهترین استخر های تهران

شنا یکی از بهترین لذت‌های زندگی است. حس رهایی از جاذبه، شناور بودن روی آب، صدای آب، شادی و هیجان. این‌ها همه نشانه‌های یک آبتنی دلچسب است. شنا به عنوان یکی از ورزش‌های پر شور و هیجان، همیشه جایگاه ویژه‌ای در میان ما دارد. هم کودکان و هم بزرگسالان از دیدن آب لذت می‌برند. به همین دلیل نیاز داریم تا در ایام مختلف سال به استخر برویم و از شنا و آب لذت ببریم. تهران استخرهای روباز و سرپوشیده زیادی دارد و همیشه دسته جمعی به استخر رفتن دردسر بزرگی است ولی در دسته تفریحات تهران که بسیار دوست داشتنی است قرار می‌گیرد. مشکل این‌جاست که کدام استخر ارزان را برای خرید بلیط استخرانتخاب کنیم؟ یک استخر روباز را انتخاب کنیم یا استخر سرپوشیده؟ بلیط استخر تهران را کجا تهیه کنیم که راحت‌تر و ارزان‌تر شود؟

بلیط استخر سرپوشیده تهران

فرقی نمی کند به دنبال استخر شمال تهران باشید یا حتی استخر جنوب تهران؛ دلتان یک شیرجه حسابی در یک استخر بزرگ می‌خواهد یا دوست دارید از سونا و جکوزی لذت ببرید! تخفیفان بهترین گزینه و نزدیک ترین استخرهای نزدیک به محل سکونتتان را به شما معرفی می‌کند و حتی بلیط استخر ارزان مورد نظر شما را با تخفیف ویژه در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی دیگر از دغدغه‌هایی که تخفیفان تهران به خوبی آن را برآورده می‌کند، پیدا کردن استخر بانوان و استخر بانوان سانس شب است. شما به راحتی و با آسودگی کامل می‌توانید در تخفیفان پیشنهادی مطابق با سلیقه ی خود پیدا کنید و بلیط استخر تهران را خریداری کنید.

استخر سرپوشیده شما را وقتی به دنبال آرامش و لذت بردن از آب هستید، با امکانات فراوان خود، گزینه‌ای ایده‌ ال برای شماست. این استخرها مانند استخر زیتون شهرک غرب با داشتن امکاناتی نظیر، سالن بدنسازی، استخر کودکان، سونا خشک، سونا بخار و بوفه می‌توانند آرامش و سلامتی شما را به بهترین شکل فراهم بیاورند. اگر هم به فکر آرامش و سلامتی بیشتری هستید، می‌توانید از خدمات ماساژ و حمام سنتی آن‌ها استفاده کنید. این خدمات جدا از هزینه بلیط استخر تهران هستند.

بلیط استخر روباز تهران

انتخاب استخر روباز به شما امکان لذت بردن از آفتاب را به خصوص در فصل‌های بهار و تابستان می‌دهد. زمانی که آفتاب داغ است و پوست شما را قلقلک می‌دهد و گرمای هوا شما را به ستوه درآورده. می‌توانید از آب‌تنی در خنکای استخر روباز لذت ببرید. اگر هم اهل گرفتن حمام آفتاب و تغییر رنگ پوست خود هستید، می‌توانید با خرید بلیط استخر روی تخت‌ها دراز بکشید و از آفتاب بهره ببرید. استخرهای روباز فقط مناسب تابستان و فصل گرما نیستند. در زمستان هم این نوع از استخرها به درد شما می‌خورند. استخرهای چهار فصل روباز در زمستان، آب بسیار گرمی دارند و لذت شنا در این آب و در فضای سرد را دوچندان می‌کنند. همچنین بسیاری از این استخرها دارای یک استخر کودک و فضای مخصوص بازی کودکان هستند به طوری که شما می‌توانید با خیال راحت به تفریح خود بپردازید.

البته به یاد داشته باشید که اشعه آفتاب می‌تواند برای شما مضر باشد. آفتاب سوختگی شایع‌ترین مشکلی است که در هنگام قرار گرفتن زیر تابش آفتاب با آن مواجه هستید. آفتاب سوختگی احتمال مبتلا شدن به سرطان پوست را بالا می‌برد و الیاف الاستین و کلاژن پوست را از بین می‌برد. البته به راحتی می‌توان با آن مقابله کرد. برای اینکه دچار آفتاب سوختگی نشوید حتما باید از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید و آن را هر 2 تا 3 ساعت یک‌بار اعمال کنید.

بلیط استخر تهران برای بانوان

سانس بانوان بسیاری از استخرها از صبح شروع می‌شود و تا بعد از ظهر ادامه پیدا می‌کند. اما بسیاری از خانم‌ها به خاطر شغل خود نمی‌توانند از لذت شنا کردن بهرمند شوند. خانم‌هایی که می‌خواهند از شنا لذت ببرند ولی به خاطر دغدغه‌‌های کاری امکان رفتن به استخر را در صبح‌ها ندارند، می‌توانند از بلیط استخرهای مخصوص بانوان استفاده کنند. این استخرها در تمامی ساعات روز، به خانم‌ها سرویس می‌دهند و برای خرید بلیط استخر امکانات ویژه‌ای برای آن‌ها فراهم کرده‌اند. تخفیفان به این موضوع اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و به همین دلیل و در همه فصول سال، پیشنهادهای بسیار جذابی را مخصوص خانم‌ها ارائه می‌دهد.با مراجعه به صفحه استخر بانوان می توانید بلیط مخصوص استخر ارزان تهران را تهیه کنید.

تخفیف بلیط استخر

افرادی که پای ثابت استخر رفتن و شنا کردن هستند می دانند، که پیدا کردن یک استخر ارزان و خوب در تهران چه کار ارزشمندی است. حتی خیلی وقت ها در تابستان دوست داریم لیستی از استخرهای روباز تهران داشته باشیم، تا نزدیک ترین شان را برای خرید بلیط استخر پیدا کنیم. یا در فصل سرد به دنبال بهترین استخر های روبسته تهران می گردیم. البته پیدا کردن مواردی که گفتیم خیلی هم سخت نیست ،اما نکته ی مهم اینجاست که تخفیفان بلیط استخر تهران را با بهترین قیمت به شما عرضه می کند و می توانید به سرعت و با مقرون به صرفه ترین قیمت استخر، از این خدمات استفاده کنید. برای مثال اگر محل کار شما در غرب تهران است تخفیفان بهترین استخر غرب تهران را به شما پیشنهاد می‌کند. اگر محل زندگی شما شرق است اصلا جای نگرانی نیست چون تخفیفان استخر شرق تهران را نیز با بهترین قیمت عرضه می‌کند.

تخفیفان به عنوان اولین بستر تخفیف گروهی، همیشه تخفیف‌های جذابی از انواع استخرهای تهران به شما پیشنهاد داده است. چه به دنبال بلیط استخر روباز هستید و چه استخر ارزان تهران، می‌توانید روی تخفیفان حساب کنید و از یک شنای حسابی در هر فصلی از سال لذت ببرید. تخفیفان از همه مناطق تهران بهترین استخرها را نه فقط به شما معرفی می‌کند، بلکه آن‌ها را با تخفیف‌های ۳۰ تا ۹۰ درصدی هم به شما معرفی می‌کند.ضمنا شما می توانید از طریق تخفیفان و با مراجعه به صفحه کد تخفیف دیجی کالا ، لوازم مورد نیاز استخر را از سایت دیجی کالا با قیمتی کمتر خریداری کنید.

قیمت بلیط استخر تهران

قیمت بلیط استخر در تهران با توجه به امکانات استخر و محل قرار گرفتن ان کاملا متفاوت است. قیمت بلیط استخرهای لاکچری تهران تا 400 هزار تومان هم می‌رسد. اما به طور معمول بلیط استخرهای معروف تهران از 40 هزار تومان تا 120 هزار تومان است. این قیمت برای محله‌های شمال شهر تهران کمی بالاتر است و در مناطق جنوبی شهر کاهش پیدا می‌کند.