تا

%0

تخفیف

بولینگ عبدو

شریعتی

الان بسته است

23390 خرید تا امروز

1.2

575 نظر

درباره بولینگ عبدو

یکی از قدیمی‌ترین سالن‌های بولینگ در تهران، بولینگ عبدو است که از دهه 30 راه‌اندازی شده است. این سالن بولینگ از گذشته طرفداران زیادی داشته و هنوز بسیاری از افراد برای تفریح و ورزش به این مجموعه می‌روند. علت نامگذاری این بولینگ به عبدو به خاطر موسس آن علی عبده است که با همکاری شرکت سی آر سی مجموعه‌ای را تاسیس کرد که در آن مردم پایتخت نشین بیلیارد و بولینگ بازی کنند. بعد از انقلاب این مجموعه به شهید چمران تغییر کرد و امروزه می‌توانید آن را با مجموعه ورزشی شهید چمران مشاهده کنید.

مجموعه شهید چمران بخش‌های مختلفی دارد که شامل سالن بولینگ، سالن اسکواش، سالن بدنسازی آقایان، سالن بدنسازی بانوان، استخر و سونا، سالن پینگ پنگ، سالن بیلیارد، شهربازی و بخش فرهنگی آن که شما سالن‌های مختلف سینما است. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این محموعه سالن بولینگ است که افراد از پیر و جوان برای تجربه حس رقابت و تفریح به این مجموعه می‌آیند.

بولینگ عبدو کجاست؟

برای رسیدن به بولینگ عبدو باید به خیابان شریعتی بروید و بعد از پل صدر به این سالن بولینگ می‌رسید. آدرس کامل مجموعه شهید چمران، خیابان شریعتی، بعد از پل صدر، پلاک 1701 است و با ماشین شخصی یا وسایل نقلیه عمومی می‌توانید به آنجا بروید. دسترسی این مجموعه با وسایل نقلیه عمومی از طریق خط یک مترو، ایستگاه پل صدر است که دقیقا روبه‌روی درب اصلی بولینگ عبدو قرار دارد.

این سالن بولینگ 8 خط دارد و استفاده از تجهیزات مخصوص بازی بولینگ در آن رایگان است. بعد از اینکه بلیط بولینگ عبدو را تهیه کنید، تمام وسایل مورد نیاز بازی بولینگ در اختیار شما قرار می‌گیر که شامل کفش مخصوص و توپ‌های مختلف است. ساعات کاری بولینگ عبدو از 11 صبح تا 11 شب است و برای هر نفر باید هزینه جداگانه پرداخت شود. این سالن برای بازی بولینگ محدودیت زمانی ندارد و تا پایان یک دست بازی فرصت دارید.

قیمت بولینگ عبدو

قیمت بازی در بولینگ عبدو از 100 هزار تومن تا 300 هزار تومن متغییر است، قیمت بازی در این مجموعه بستگی به روزهای هفته و ساعات بازی دارد، در روزهای آخر هفته باید هزینه بیشتری برای بازی کردن بپردازید و هرچقدر ساعات بازی کردنتان بیشتر باشد نیز شامل هزینه بیشتری می‌شود، 

بولینگ عبدو تخفیفان

برای خرید بلیط بولینگ عبدو از بالای همین صفحه می‌توانید اقدام کنید. قیمت بلیط بولینگ عبدو در این صفحه با همکاری تخفیفان و مجموعه شهید چمران با تخفیف است و می‌توانید با هزینه کمتری ساعاتی با تفریح و هیجان را تجربه کنید. انجام دادن ورزش بولینگ در کنار فوایدی که برای سلامتی دارد، گزینه مناسبی برای گذراندن وقت و سرگرمی با گروهی از دوستان است.

 

امکانات و ویژگی‌ها

جای پارک: متوسط

مخاطب: بانوان,آقایان,بزرگسال

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان

دسترسی به وسایل نقلیه: مترو، تاکسی

هزینه‌های جانبی

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

1.2
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

11:00-16:00

یکشنبه

11:00-16:00

دوشنبه

11:00-16:00

سه شنبه

11:00-16:00

چهارشنبه

11:00-16:00

پنج شنبه

11:00-16:00

جمعه

11:00-16:00

آدرس :

خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، مجموعه ورزشی، تفریحی و فرهنگی شهید چمران

چگونه می توانم از تخفیف بولینگ عبدو استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به بولینگ عبدو باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!