تا

%0

تخفیف

کد تخفیف پیچاپ

قیطریه

101 خرید تا امروز

4.8

5 نظر

درباره کد تخفیف پیچاپ

داشتن کد تخفیف از پیچاپ می‌تواند هزینه های مربوط به چاپ شما را بسیار کاهش دهد. سایت پیچاپ متعلق به شرکت عکس نگار نوین برخط است که دارای شماره ثبتی است. شما می‌توانید عکس های خود را در فضایی کاملا ایمن بارگذاری و ذخیره کنید. طرز کار سیستم ایمنی پیچاپ به گونه ای است که دسترسی تنها با شناسایی شما امکان پذیر است. برای اطمینان بیشتر شما دسترسی به عکس ها قبل از سفارش، حتی برای سایت پیچاپ هم قابل مشاهده نیست و نمی‌توانند دسترسی پیدا کنند. شما می‌توانید بعد از سفارش آلبوم عکس خود را طراحی کنید. از ویژگی های پیچاپ می‌توان به طرح های پیش فرض برای سفارش اشاره کرد. شما می‌توانید با انبوهی از المان ها، صفحات پس زمینه آلبوم را به دلخواه تغییر دهید. این صفحه نسبت به مناسبت های مختلف تغییر می‌کند و طرح های مختلف و زیبایی دارد. پیچاپ پس از اینکه شما سفارش را ثبت کردید و طرح آلبوم خود را انتخاب کردید کار چاپ و صحافی را با بهترین مواد اولیه انجام می‌دهد. پیچاپ در سریع ترین زمان کار شما را تحویل می‌دهد و وقت شما برای پیچاپی ها بسیار ارزشمند است. از خدمات پیچاپ می‌توان به چاپ آنلاین عکس، تخته شاسی، مهر، ماگ و غیره را انجام دهید. شما کاربران عزیز می‌توانید از طریق سایت تخفیفان کد تخفیف پیچاپ را خریداری کنید و با هزینه کمتری خاطرات خود را بر روی آلبوم بیاورید. تخفیفان حامی لحظات شاد شما است.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.8
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

قیطریه،خ قاسمی،خ کتابی پلاک ۳۴ واحد ۱۴

چگونه می توانم از تخفیف کد تخفیف پیچاپ استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کد تخفیف پیچاپ باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!