تا

%0

تخفیف

مجتمع تفریحی سورتمه تهران

3075 خرید تا امروز

1.7

2 نظر

درباره مجتمع تفریحی سورتمه تهران

هیجان همه زندگی است، سورتمه تهران آخر هیجان

کوه رفتن از بهترین  تفریحاتی است که در تهران و شاید بعضی از شهرهای دیگر دنیا  برای مردم عادت باشد، اما در میان تمام کشورها و شهرها و پایتخت‌های دنیا، تهران از معدود شهرهایی است که نزدیک، یا بهتر بگوییم در کوهپایه رشته کوهی با ارتفاع ۴۹۰۰ متر بنا شده و خیلی راحت با مترو و بی‌آرتی تا نزدیک راه کوهستانی اطراف تهران می‌شود رفت. تجریش این روزها دیگر دهکده‌ای محقر و دورافتاده در اطراف تهران نیست که فقط تابستان‌ها، تهرانی ها برای خوش گذارانی به جنگل های چنار آن پناه می بردند و از گرمای تهران به خنکای تجریش کوچ می کردند. الان منطقه ای لوکس و دلنشین و زیباست که عملا به قطب گردشگری پایتخت تهران تبدیل شده است.

تجریش همیشه منحصر به فرد بوده است، حتی غذاهایش. در اینجا کباب کوبیده، در کنار آش رشته و حلیم، غذا‌های اصلی‌اند و سید مهدی، حسابی صنعتی برای آشپزی و آش فروشی درتجریش به هم زده است. دسر هم سمنوی عمه لیلا است و سمنوی صالحیه و شله‌زرد خوب. این همه خاص بودن تجریش از کجا می آید؟ معلوم نیست. به هر حال برج های سر به فلک کشیده الهیه از اصالت این دهکده کم کرده است. اما با همین چیزهای کوچک هم می شود این اصالت از دست رفته را بازیافت.

اما این ناحیه قدیمی شهر تهران، با داشتن کوه‌هایی که هر فصل سال به رنگی در می‌آیند، باداشتن رستوران های بسیار زیبا و با داشتن غذاهای منحصر به فرد، همیشه هم چندان جذاب نیست. می دانید! انگار غذایی خوشمزه را هر روز بخورید، خوب بالا خره از آن خسته می شوید. برنامه روزانه هفتگی و ماهانه، اگر روز هر ماه و هر سال اجرا شود، خسته کننده می‌شود. مخصوصا این که قرار باشد با آن روزمرگی های روز و روزگارت را کنار بگذاری. نمی‌شود با کاری تکراری، تکرار های زندگی‌ات را از بین ببری.

من خودم به این تکرار و روزمرگی ها دچار نمی شوم، چون با تخفیفان همیشه چیز جدیدی برای کیف کردن و هیجان زده شدن وجود دارد. اگر از غذاهای همیشگی احساس خستگی کنم، رستوران و کافی‌شاپ‌های عالی و متنوعی دارد و با تخفیف می رویم و کلی هم لذت می‌بریم. اما اصل ارزش تخفیفان برای من در قسمت تفریحی و ورزشی آن است. اینجا دیگر تنوع و هیجان در اوج و خود وجود دارد. من یکی همیشه مشتری دوآتشه آنم. گاهی به باشگاه ورزشی جدید می روم و با ورزش های جدید بدنسازی آشنا می شوم و اگر خوشم آمد، ادامه می دهم و اگر خوشم نیامد و برایم خسته‌کننده و بود، می زنم زیرش و به جای دیگری می روم.

این روزها از تفریح همیشگی‌ام در تجریش هم خسته شده‌ام: کوهنوردی. با این که کوه‌های تهران جایی است در دو قدمی بهشت و هر قسمت و منطقه آن، از پلنگ‌چال تا لواسان، بسیار زیبا و دوست داشتنی است و با آنکه معاشرت با کوه نوردان را در این کوه‌نوردی ها را بسیار دوست دارم، باز هم درد تنوع طلبی به سراغم آمد و باز از کوه های تهران هم دلزده شده بودم. روزی برای نهار، بعد از کوه‌پیمایی به یکی از رستوران های اطراف دربند رفته بودم، در خیابان اسدالهی. داشتم نهارم را تمام می کردم که صدای جیغ دسته جمعی شنیدم. می خواستم از جایم بلند شوم و به خیابان بروم که ببینم جریان از چه قرار است. صاحب رستوران به من گفت: «آقا بنشینید و غذایتان را نوش جان کنید. این جیغ ها اینجا طبیعی است. از وقتی این سورتمه اینجا راه افتاده است، صدای جیغ از اینجا قطع نمی شود. به خدا دیگر اعصاب برایمان نمانده.» با خودم گفتم: «مگر چیست که مردم این‌طور جیغ می‌زنند؟ من که تا اینجا آمده ام، بگذار سری هم به این سورتمه جیغ درآر بزنم. شاید تنوعی که دنبالش بودم اینجا به دست بیاید.»

رفتم به سراغ سورتمه تهران. اولین چیزی که دیدم این بود که در پارکی درندشت، داربست فلزی قوی و محکمی زده‌اند و مردم در اتاقک های روباز نسبتا کوچکی می‌نشینند و بعد صدای جیغ است که به هوا می رود. از ارتفاعی سی یا سی و پنج متری، آنچنان این سورتمه پایین می آمد که من که پایین سورتمه بودم، دلم هری می ریخت پایین. آن روز چون تازه غذا خورده بودم، احساس کردم نباید سوار سورتمه بشوم وآن را امتحان کنم، اما برای هفته بعد سری به آنجا می زنم و قبل از ناهار حتما این سورتمه هیجان‌انگیز را سوار می شوم.

در طول آن هفته یکی دوبار درباره سورتمه تهران را در سایت های مختلف جستجو کردم و ناگفته نماند که تخفیفان هم کوپن آن را گذاشته بود. از آن طرف، در کنار این این سورتمه تهران یک سافاری وحشت هم وجود داشت که آنهم باید حسابی جالب باشد. اما من دلم می خواست حد اقل یک بار سوار سورتمه شوم، اما از آنجا که آدم جان عزیزی هستم، حسابی دنبال این گشتم که بفهمم این سورتمه ایمن است یا نه؟ از سال ۹۲ تا به امروز فقط یک بار در یک روز بارانی حادثه ای نه چندان مهم رخ داده است، که بعد از آن ایمنی سورتمه تهران را حسابی افزایش داده اند و از آن به بعد، حتی یک حادثه کوچک هم برای کسی در سورتمه تهران رخ نداده است.

با تحقیقاتی که کردم، دیگر از ته دل می خواستم سورتمه را سوار شوم. جمعه بعد، قبل از نهار و بعد از کوه‌پیمایی با چند نفر از رفقا رفتیم سورتمه سواری. رفقا اصرار داشتند که حتما سافاری وحشت پارک را هم برویم و همین شد که قبل از سورتمه سواری و تهیه بلیط سورتمه، که البته باید کمی به خاطرش صف می ایستادیم، سری به سافاری وحست هم زدیم و چشمتان روز بد نبیند، حسابی ترسیدیم. من از دیدن زامبی ها داشت حالم بد می‌شد، اما این‌ها در برابر حس سقوطی که در هنگام سورتمه سواری به من دست داد، آنقدر کوچک و بی اهمیت بود که کاملا اتفاقات سافاری وحشت را از یاد بردم.

برای کسانی که عاشق هیجان‌اند و البته تهران‌گردی را هم دوست دارند، پیشنهاد می‌کنم اول سری به دربند بزنند و کوهی بروند، بعد به سراغ این سورتمه جیغ‌درآر بروند. آنجا حسابی جیغ می زنند و بعد می توانند برای آرام شدن گلویشان به مغازه سید مهدی، در اطراف امام زاده صالح بروند و آش یا حلیمی خوشمزه نوش جان کنند و بعد قدم‌زنان  خیابان ولی عصر را پایین  بیایند و از سافاری و سورتمه برای هم صحبت کنند. تهران‌گردی با جیغ و حلیم هم حال و هوایی دارد.    

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

1.7
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با هماهنگی قبلی

آدرس :

تهران،تجریش، دربند ،انتهای خیابان اسدالهی، سورتمه تهران

چگونه می توانم از تخفیف مجتمع تفریحی سورتمه تهران استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به مجتمع تفریحی سورتمه تهران باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!