تا

%0

تخفیف

رستوران کته

سعادت آباد

3050 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره رستوران کته

رستوران بین المللی کته یکی از بهترین رستوران های تهران است که در میرداماد شده است. کیفیت بالای سرویس دهی در کنار قیمت بسیار مناسب، این رستوران به یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های تهران تبدیل کرده است. محیط فوق العاده شیک، کیفیت فوق العاده غذاها و تنوع خوب و خوشمزه در منوی این رستوران از ویژگی های برجسته رستوران بین المللی کته می باشد.

رستوران کته با انواع غذاهای ایرانی و بین المللی آماده پذیرایی و سرویس دهیست.  تمام کباب های اصیل و ایرانی این رستوران کته اصیل ایرانی سرو می شود. پیشنهاد سرآشپز مجرب این رستوران کباب برگر ممتاز گوسفندی است ولی اگر حوس یک نوع کباب جدید را کرده اید می توانید از کباب قفقازی و یا کباب لبنانی نهایت لذت را ببرید.

در رستوران بین المللی کته علاوه بر کباب انواع استیک و غذای دریایی نیز سرو می گردد و اگر اهل غذای دریایی و یا استیک هستید منوی متنوع رستوران کته یک پیشنهاد جذاب برای شماست.

این رستوران علاوه بر غذا دارای کافی شاپ و سرویس چای و قلیان نیز می باشد که با انواع نوشیدنی و قلیان های میوه ای و ساده پذیرایی دل نشینی را از شما به عمل می آورد

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۱ الی ۲۴

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

میرداماد-میدان مادر-خیابان شاه نظری-برج پویا

چگونه می توانم از تخفیف رستوران کته استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران کته باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!