تا

%0

تخفیف

کد تخفیف هتل پارسیان استقلال

اراج

5039 خرید تا امروز

3.4

103 نظر

درباره کد تخفیف هتل پارسیان استقلال

هتل بين المللي 5 ستاره پارسيان استقلال ( هيلتون سابق) که تحت پوشش شرکت هتل هاي بين المللي پارسيان است، در زميني به مساحت 70 هزار متر مربع واقع شده است و در منطقه باغشهر تهران - دامنه سلسله جبال البرز - قرار دارد. هتل پارسیان استقلال نه تنها بزرگترين هتل در زنجيره هتل هاي پارسيان به شمار مي آيد بلکه به جهات گوناگون منحصر بفردترين هتل جمهوري اسلامي ايران است. 2 برج غربي و شرقي هتل که به ترتيب طي سالهاي 1341 و 1351 به بهره برداري رسيده است با مجموع 552 باب اتاق و سوئيت هاي مجلل و مجهز به تمامي امکانات رفاهي و ارتباطي، سالن هاي برگزاري همايش ها و اجتماعات شغلي وخانوادگي با ظرفيت هاي متفاوت، رستوران هاي لوکس ايراني و فرنگي دائمي و فصلي با منوهاي غذايي بين المللي، مراکز تجاري متنوع و امکانات ورزشي به همراه بهره مندي از نيروهاي جوان و مجرب صنعت هتلداري تنها بخشي از وجه تمايز هتل پارسيان استقلال با ساير مراکز اقامتي و پذيرايي فعال در ايران است که خاطره ماندگاري را براي همه ميهمانان محترم اين هتل رقم مي زند. تلاش ها و اقدامات اثربخش سال هاي اخير اين هتل در عرصه استانداردسازي خدمات، بازسازي و بهينه سازي مداوم اتاقها، سوئيت ها، سالن هاي برگزاري همايش ها و رستورانها، اهتمام ويژه به آموزش ضمن خدمت کارکنان با هدف ارائه خدمات مطابق با استانداردهاي روز هتلداري به ميهمانان، راه اندازي بخشهاي متنوع در راستاي فراهم کردن رضايت مندي مشتريان مانند بخش ارتباط با ميهمان از جمله امتيازات ويژه هتل پارسيان استقلال در مقايسه با ديگر هتل ها است. در صورتی که قصد اقامت در این هتل را داشتید اکنون می توانید با استفاده از کد تخفیف هتل پارسیان استقلال رزرو خود را ارزان تر و به صرفه تر انجام بدهید و از اقامت رویایی در این هتل مجلل لذت ببرید.

طرف دوم می‌تواند با درخواست کتبی رزرو را ابطال نماید، درخواست ابطال اتاق‌های انفرادی رزرو شده تا ۲۰ روز قبل از ورود میهمانان مشمول هیچ‌گونه جریمه نبوده و پس از آن به شرح زیر به آن جریمه تعلق خواهد گرفت.

  • درخواست ابطال رزرو انفرادی (حداکثر ۲ اتاق) در کمتر از ۴۸ ساعت توسط طرف دوم، مشمول ۱۰۰% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده خواهد شد.
  • درخواست ابطال رزرو انفرادی بین ۳ لغایت ۵ روز توسط طرف دوم، مشمول ۸۰% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده خواهد بود.
  • درخواست ابطال انفرادی رزرو بین ۶ لغایت ۱۰ روز توسط طرف دوم، مشمول ۶۰% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده خواهد بود.
  • درخواست ابطال انفرادی بین ۱۱ لغایت ۱۴ روز توسط طرف دوم، مشمول ۴۰% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده خواهد بود.
  • درخواست ابطال رزرو انفرادی بین ۱۵ لغایت ۱۹ روز توسط طرف دوم، مشمول ۲۰% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده خواهد بود.
  • در صورت عدم تقاضای ابطال رزرو انفرادی و عدم مراجعه میهمان رزرو شده، معادل یک شب به تعداد و نوع اتاق‌های درخواست شده No Show (جریمه) به حساب طرف دوم منظور خواهد شد. توجه داشته باشید که ابطال رزرو صرفاً با درخواست کتبی طرف دوم و تحت شرایط فوق پذیرفته و مورد عمل قرار خواهد گرفت.

درخواست ابطال رزروهای گروهی (حداقل ۳ اتاق) کمتر از ۴۰ روزه در دوره پرکار مشمول جریمه زیر خواهد بود.

  • درخواست ابطال رزرو گروهی کمتر از ۷ روز توسط طرف دوم، مشمول ۱۰۰% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده خواهد بود.
  • درخواست ابطال رزرو گروهی بین ۸ لغایت ۱۴ روز توسط طرف دوم، مشمول ۸۰% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده خواهد بود.
  • درخواست ابطال رزرو گروهی بین ۱۵ لغایت ۲۴ روز توسط طرف دوم، مشمول ۶۰% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده خواهد بود.
  • درخواست ابطال رزرو گروهی بین ۲۵ لغایت ۳۰ روز توسط طرف دوم، مشمول ۴۰% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده خواهد بود.
  • درخواست ابطال رزرو گروهی بین ۳۱ لغایت ۴۰ روز توسط طرف دوم، مشمول ۲۰% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق‌های رزرو شده خواهد بود.
  • در صورت عدم تقاضای ابطال رزرو گروهی و عدم مراجعه میهمانان رزرو شده، معادل یک شب به تعداد و نوع اتاق‌های درخواست شده No Show (جریمه) به حساب طرف دوم منظور خواهد شد.
  • اتاق‌های رزرو شده در ایام بسیار پرکار (Peak)، کمتر از ۴۰ روز مانده به تاریخ حضور میهمانان طرف دوم مشمول ۱۰۰% جریمه ابطال کلیه اتاق شب‌های رزرو شده است.
  • کلیه پرداختی‌های طرف دوم بعد از ارائه صورت حساب از سمت طرف اول و طی ۷ روز کاری تسویه حساب خواهد شد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

پاسخ گویی تلفن ها تا ساعت 8 شب

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی قبلی

آدرس :

اتوبان چمران، تقاطع پارک وی

چگونه می توانم از تخفیف کد تخفیف هتل پارسیان استقلال استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کد تخفیف هتل پارسیان استقلال باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!