تا

%0

تخفیف

فست فود مکس وان

پاسداران

1439 خرید تا امروز

3.6

31 نظر

درباره فست فود مکس وان

این مجموعه از رستوران های زنجیره ای در سال ۱۳۵۴ توسط آقای محسن خرقانی در شهرهای مختلف سوئد همچون آوستا Avesta، فالون Falun، شوپینگ  Köping و وستروسVästerås  تشکیل شد و با ارائه مرغوب ترین و لذیذترین غذاهای آماده از جمله انواع پیتزاهای اصل ایتالیایی افتتاح شد و خیلی زود به شهرت رسید.ایشان که از افراد سرشناس صنعت غذایی کشورمی باشد، به تدریج دامنه فعالیت خود را به داخل کشور گسترش داد و در سال ۱۳۸۰ اولین شعبه از مجموعه خود را با نام “ماکس برگر” در تهران، واقع در خیابان پاسداران، بوستان نهم به عنوان یکی از اولین رستوران های حرفه ای غذای فوری در کشور تاسیس کرد.از همان ابتدای کار، ایجاد فضایی جدید در صنعت فست فود کشور در دستور کار قرار گرفت و به همین دلیل خیلی زود این رستوران به یکی از اصلی ترین نقاط تجمع و ملاقات خانواده ها و دوستداران غذای فوری سالم تبدیل شده است. کسانی که در آن سال به باشگاه دوستداران مکس پیوستند، هنوز هم از طرفداران پر و پا قرص ماکس هستند. در سال ۱۳۹۱ شعبه جدید این رستوران ،این بار با نام “مکس 1″ واقع در چهارراه پاسداران، ابتدای دولت، به عنوان یکی از بزرگترین فست فود های خاورمیانه با ۱۲۰۰ متر فضا و قسمت مخصوص V.I.P، فضای بازی کودکان، چهار طبقه پارکینگ و با ۴ آشپزخانه مجزا برای: انواع پیتزا، سوخاری، برگرها و انواع غذای ایتالیایی افتتاح شد. اکنون برند مکس وان با ایجاد یک سازمان منسجم، استانداردهای تعریف شده و برنامه ریزی هایی دقیق به دنبال ایجاد گستره ای از شعب در اقصی نقاط کشورمیباشد.این رستوران با دارا بودن محیطی زیبا ولاکچری و با ظرفیت بالا همه روزه پذیرای بسیاری از مردم میباشد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.6
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۱:۳۰ الی ۲۴

روزهای سرویس‌دهی :

تمام ایام هفته

آدرس :

چهارراه پاسداران-ابتدای خیابان دولت

چگونه می توانم از تخفیف فست فود مکس وان استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به فست فود مکس وان باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!