تا

%0

تخفیف

کلینیک چندتخصصی درد آرامش تهران

اراج

91 خرید تا امروز

3.0

1 نظر

درباره کلینیک چندتخصصی درد آرامش تهران

کلینیک چند تخصصی درد آرامش تهران، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ بطور تخصصی بر درمان میگرن با استفاده از داروی رسمی کشور( میگری ­هیل) شروع کرده است.یکی از مهمترین دستاوردهای این کلینیک کشف دارویی برای درمان سردردهای میگرنی است.دارویی که بعد از ۲۵ سال فعالیت تحقیق و توسعه محور دانشمندان و محققان ایرانی، با تلفیق طب ایرانی و طب مدرن، به عنوان تنها داروی درمان میگرن در دنیا،به ثبت رسیده استطی سال ­های بعدی، این کلینیک که به عنوان تنها کلینیک درد خاورمیانه با فعالیت متمرکز بر درمان میگرن شناخته شد، پذیرای بیماران و مراجعان از اقصی نقاط کشور وهمچنین کشورهای همسایه نظیر (عراق، عربستان، افغانستان و …) و کشورهای اروپایی مانند (یونان، آلمان، ایتالیا، اوکراین، روسیه و …) بوده است. در فاصله سال­های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۴، بالغ بر ۱۶۰۰ بیمار میگرنی به این کلینیک مراجعه نموده اند و نزدیک به ۸۱% آنها از این بیماری لاعلاج از منظر دنیا اما علاج پذیر بر اساس طب ایرانی، بهبود یافتند..فعالیت متمرکز بر بیماران میگرنی و شناخت ارزشمند حاصل شده از دردهای مزمن که جسم، روان و ذهن افراد را درگیر می­کند محققان کلینیک آرامش را به درک این مهم رساند که برای درمان دردهای مزمن علاوه بر درمان منشا درد، داشتن برنامه ­ای جامع برای مدیریت مزاج (طب ایرانی)، تنظیم جیره ­های غذایی (مشاوره­ ی تغذیه)، رفع گرفتگی­ های ماهیچه­ های اسکلتی، تیمار روان (مشاوره­ ی روانشناسی) و بطور کلی بسته­ ی مشاوره و پزشکی سبک زندگی (لایف استایل) ضروری است.

کلینیک چندتخصصی درد آرامش تهران، با شعار زندگی بدون درد، مراجعان خود را همانند دوستانی همراه می­داند که نه تنها به درمان، بلکه به پیشگیری و ارتقای سلامت آنها می­ پردازد و از این وجه نیز جز مجموعه های انگشت شمار در خصوص خدمات درمانی دنیا محسوب میشود که در این راه علم ،دانش ، فن و تجربه لازم را کسب کرده است.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۰ الی ۱۷:۳۰

روزهای سرویس‌دهی :

شنبه الی پنجشنبه

آدرس :

خیابان خرمشهر(آپادانا)-خیابان عشقیار(نیلوفر)- کوچه ۴ -پلاک ۴

چگونه می توانم از تخفیف کلینیک چندتخصصی درد آرامش تهران استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کلینیک چندتخصصی درد آرامش تهران باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!