تا

%0

تخفیف

آرایشگاه المیرا

جنت آباد

1032 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره آرایشگاه المیرا

زنان زیبایی ایرانی، به زیبایی و چهره آراسته خود بسیار اهمیت می دهند و معمولا به راحتی به هر آرایگاه و آرایشگری اطمینان نمی کنند و لزوم خدمات با کیفیت برایشان بسیار حائز اهمیت است. آرایشگاه المیرا یکی از آرایشگاه هایی است توسط مشتریان به خوبی  از آن یاد می وشد و می توانید لبخند را بر روی لبان بانوانی که از درب آرایشگاه المیرا خارج می شوند را به وضوح ببینید. نقشی از رضایت و خرسندی که معمولا هنگام خروج از هر آرایشگاهی با خدمات عالی به روشنی مشخص است. اگر می خواهید زیباتر بنظر برسید و چون دُر در مجالس و دورهمی ها بدرخشید، آرایشگاه المیرا می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. فضای گرم و صمیمی سالن زیبایی المیرا حس راحتی و اطمینان را در شما پدید خواهد آورد. بهترین ها همواره دنبال بهترین هستند تا بهترین باشند. آرایشگاه المیرا با ارائه خدمات متنوع زیبایی با بهترین کیفیت، بهترین این حرفه است و می تواند لبخند رضایت را بر لبان شما نقش ببندد. اگر می خواهید از تماشای خود در آینه لذت ببرید و به زیبایی خود ببالید با آرایشگاه المیرا تماس بگیرید و وقتی برای خود رزرو کنید تا همه چیز بر وفق مراد شما شود.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی قبلی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی قبلی

آدرس :

ابتداي جنت آباد جنوبي روبروي رستوران دريايي ساختمان الماس طبقه ي دوم واحد ٢٥ سالن زيبايي الميرا

چگونه می توانم از تخفیف آرایشگاه المیرا استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آرایشگاه المیرا باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!