تا

%0

تخفیف

استخر مجموعه ورزشی یاسمن

نارمک

الان بسته است

1493 خرید تا امروز

3.9

43 نظر

درباره استخر مجموعه ورزشی یاسمن

استخر یاسمن تهران با جدیدترین و بروزترین امکانات در شرق تهران واقع می باشد. این استخر بی نظیر علاوه بر فراهم نمودن امکانات رفاهی بی نظیر دسترسی شما عزیزان برای آمدن به استخر را راحت کرده است. در استخر یاسمن تهران می توانید در کلاس های آموزش گروهی و خصوصی باقیمت عالی و مربیان حرفه ای و مجرب ثبت نام نمایید. ویژگی منحصر به فرد استخر یاسمن تهران تمیزی آب و محیط بهداشتی آن است که علاقمندان بسیاری از جمله بانوان عزیز را از بابت بهداشت استخر مطمئن می کند. که با خیال راحت فقط و فقط به یک روز بی نظیر و به آرامش پس از تفریح فکر کنند. امکانات بی نظیر استخر یاسمن تهران شامل : استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی، آب درمانی، پروژکتور، ایروبیک، پیلاتس، فیتنس، پارکینگ، دارای سالن آمادگی جسمانی، اتاق ماساژ، سالن بدنسازی و غیره می توان اشاره کرد. آدرس استخر یاسمن تهران : شرق به غرب اتوبان شهید محلاتی- ورودی امام علی (ع) شمال خیابان شهید صالحی- جنب مسجد حضرت قاسم بن الحسن (ع) مشخصات استخر بی نظیر یاسمن تهران به طول استخر 25 متر، عرض استخر 10 متر، کم ترین عمق طول استخر 1متر، بیشترین عمق طول استخر 2/2 متر می باشد. تصفیه استخر یاسمن تهران از طریق تصفیه فیلتر شنی می باشد. سانس های استخر یاسمن تهران: سانس های بانوان استخر یاسمن تهران: روزهای زوج از ساعت 9 الی 17، روزهای فرد از ساعت 9 الی 15 سانس های آقایان استخر یاسمن تهران: روزهای زوج از ساعت 18 الی 23، روزهای فرد از ساعت 16 الی 23، جمعه از ساعت 10 الی 22 زمان استفاده از استخر 2 ساعت می باشد. مجموعه از پذیرش افرادی که نقش خالکوبی روی بدن خود دارند، معذور می باشد.

امکانات و ویژگی‌ها

مخاطب: بانوان,آقایان,کودک

نوع استخر: سرپوشیده

نوع جلسات: گروهی

جای پارک: آسان

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان,شش تا یازده سال

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.9
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

9:00-23:00

یکشنبه

9:00-23:00

دوشنبه

9:00-23:00

سه شنبه

9:00-23:00

چهارشنبه

9:00-23:00

پنج شنبه

9:00-23:00

جمعه

10:00-22:00

آدرس :

استان تهران، تهران، دولاب، بزرگراه امام علی، تکیه اکبرآبادی، کیانی

چگونه می توانم از تخفیف استخر مجموعه ورزشی یاسمن استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به استخر مجموعه ورزشی یاسمن باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!