تا

%20

تخفیف

انیگما

برج میلاد

الان بسته است

144035 خرید تا امروز

3 پیشنهاد فعال

4.2

534 نظر

همه

ترسناک

همه

تخفیفان

درحال حاضر در این دسته‌بندی پیشنهاد فعالی وجود ندارد

درباره انیگما

این بازی ویژه افراد 15 سال به بالا است

اتاق فرار (Escape room) یا اسکیپ روم یک بازیِ فیزیکی - ماجراجویی است. در این بازی، تیم ها در قالب گروه های 3 تا 5 نفره تشکیل شده و داخل اتاق فرار می شوند. درب پشت سر آنها قفل شده و بازیکنان می بایست با پیدا کردن سرنخ ها، حل کردن معمّاها، از سر گذراندن چالش هایی که برای آنان طراحی شده و در قالب کار گروهی ظرف مدت 60 دقیقه راه خروج از اسکیپ روم را پیدا کرده و از آن خارج شوند.

برای حل کردن معماهایی که در حین بازیِ اسکیپ روم با آن ها مواجه میشوید، نیاز نیست خیلی باهوش یا قوی باشید و یا حتی تحصیلات عالیه داشته باشید، فقط کافیست کمی خلّاقیت داشته باشید، استدلال کنید و از همه مهمتر در کار گروهی موفق عمل کنید. ترکیب معمّاهای منطقی، کار تیمی و رمزآلود بودن فضایِ این بازی، باعث شده تا اتاق فرار به عنوان یکی از محبوب ترین سرگرمی های خانوادگی و دوستانه به شمار بیاید.

در دنیا بیش از 3500 اتاق فرار با سناریوهای مختلف وجود دارد به طوری که اکثر کشورها میتوان این تفریح هیجان انگیز را یافت و این گستردگی، اسکیپ روم را به پرطرفدارترین بازی واقعی(real) در دنیا تبدیل کرده.

مجموعه اتاق فرار انیگما که جز تفریحات برج میلاد است؛ متشکل از تیمی خلاق، توانمند و حرفه تلاش نموده است تا با رعایت استانداردهای بین المللی چه به جهت طراحی پلان بازی و چه به جهت طراحی داخلی و فضاها، ساعتی خوش را برای شما، دوستان و خانواده تان رقم بزند. تاریخچه ماشین انیگما در فاصله بین جنگ جهانی اول و دوم، بسیاری از نهادهای تجاری مستقر در کشورهای مختلف به فعالیت گسترده در سطح جهانی روی آوردند.

ورود به عرصه جهانی، مستلزم آن بود که این شرکت ها اطلاعات مهم و سری خود را از دسترس رقبا محفوظ نگه دارند. یک بار دیگر، نیازی بزرگ و همگانی در تاریخ تمدن انسان ها موجب شد تا مخترعان و نوابغ به فکر ابداع یک راه حل باشند. راه حل ارائه شده، دستگاه گردان یا Rotor Machine بود! دستگاهی برقی-مکانیکـی که وظیفه رمزگذاری و رمزگشایی پیغام های مخفی را به عهده داشت.

یکی از شناخته شده ترین این دستگاه ها، "ماشین انیگما" بود. انیگما حاصل زحمات یک مهندس و مخترع آلمانی به نام آرتور شربیوس بود که در سال 1918، درست در پایان جنگ جهانی اول آن را به ثبت رساند، و چند سال بعد نسخه بهبود یافته دستگاهش را برای استفاده تجاری به بازار عرضه کرد! اما به فاصله ای کوتاه، ارتش آلمان متوجه قابلیت های ارزشمند این دستگاه و پتانسیل آن برای کاربردهای نظامی شد.

در نتیجه، نسخه های پیشرفته تر (پیچیده تر) ماشین انیگما، به طور اختصاصی برای مقاصد نظامی (مخابره پیام های فوق محرمانه نظامی به صورت رمزگذاری شده) ساخته شد. با وقوع جنگ جهانی دوم، ماشین انیگما (که از زمان اختراع تا آن موقع به سطح بسیار پیچیده تری ارتقا یافته بود) در عمل حکم یک سلاح سرد استراتژیک را برای ارتش آلمان نازی داشت. وسیله ای که اگر خیلی زود با آن مقابله نمی شد، به طور قطع می توانست برای آلمان و متحدین آن برتری به همراه بیاورد.

این مسأله باعث شد تا سازمان اطلاعاتی بریتانیا، تیمی متشکل از 3 ریاضیدان نخبه لهستانی و یک ریاضیدان انگلیسی به نام آلن تورینگ را در مقری فوق سری گرد هم بیاورد تا طلسم انیگما یک بار برای همیشه شکسته شود! تلاش های این گروه نهایتاً منجر به آشکار شدن تمام پیام های سری متحدین برای متفقین شد و روند جنگ را به کلی تغییر داد. واژه انیگمادر زبان انگلیسی به معنای معما است، اما تورینگ و تیمش ثابت کردند که با هماهنگی و اراده و تلاش، هیچ معمایی بی پاسخ نخواهد ماند!

امکانات و ویژگی‌ها

جای پارک: آسان

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان

ظرفیت: حداقل 4 نفر

هدیه ویژه: امکان برگزاری تولد بدون دریافت هزینه اضافه

هزینه‌های جانبی

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.2
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

10:30-22:30

یکشنبه

10:30-22:30

دوشنبه

10:30-22:30

سه شنبه

10:30-22:30

چهارشنبه

10:30-22:30

پنج شنبه

10:30-22:30

جمعه

10:30-22:30

تلفن :

آدرس :

برج میلاد، گذرگاه میلاد|

چگونه می توانم از تخفیف انیگما استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به انیگما باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

سبد خرید شما خالی است

آخرین خرید: 3 ساعت پیش

با خیال راحت خرید کنید !

اگر خدمات مرکز مطابق توضیحات نباشد، پس از ارتباط با پشتیبانی 100% مبلغ بازگردانده می‌شود