تا

%0

تخفیف

تونل باد صبا

2384 خرید تا امروز

4.6

79 نظر

درباره تونل باد صبا

تونل باد، درواقع شبیه ساز واقعی سقوط آزاد از هواپیما است و در اصل برای آموزش چتربازان و سقوط آزاد کاران حرفه ای بوده که می‌خواهند از هواپیما سقوط آزاد داشته باشند، به علت ایمنی بسیار زیاد تونل باد و هزینه کم آن در همه جای دنیا به صورت تفریحی برای افرادی که میخواهند حس سقوط آزاد و پرواز را بدون پرداخت هزینه زیاد و خطر بالا تجربه کنند نیز قابل استفاده است. لحظه ای که بین فاصله ای از زمین و آسمان معلق باقی بمانید جاذبه ی زمین را فراموش خواهید کرد. در این ورزش آدرنالین خون شما بالا می رود.
تونل باد جز ورزش های نو پایی می‌باشد که زیرمجموعه ورزش های هوایی می‌باشد که به شدت در حال رشد است. در حال حاضر حدود ۹۸ تونل باد در جهان وجود دارد که تونل باد صبا اولین و تنها تونل باد ایران می باشد. برای این ورزش وسائل و تجهیزات مورد نیاز در اختیارتان قرار داده می شود. لوازمی شامل : لباس پرواز ، عینک مخصوص ، کلاه و گوشگیر برای جلوگیری از ورود فشار هوا به داخل گوش شما. در یک ارتفاع ۲۱ متری لذت پرواز را داشته باشید. کی باورش می شود؟ امتحانش هم جالب است.

با تونل باد صبا در شهر مشهد به آرزوی شما برای پرواز دامن حقیقت خواهیم زد. 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.6
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه الی چهارشنبه ۱۶ الی ۲۲:۳۰ و وپنجشنبه و جمعه ۱۱ الی ۲۲:۳۰

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه بجز ایام سوگواری

آدرس :

انتهای بلوار خیام شمالی. میدان بهارستان. بهارستان۳. روبروی الماس شرق

چگونه می توانم از تخفیف تونل باد صبا استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به تونل باد صبا باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!