تا

%0

تخفیف

پینت بال VIP

اراج

221 خرید تا امروز

5.0

1 نظر

درباره پینت بال VIP

اوايل دهه 1970 در وزارت كشاورزي امريكا ماشین هایی وجود داشت كه پشت آنها پمپي متصل بود و رنگ را به مسافت‌هاي دور پرتاب مي‌كرد و با اين وسیله ، درخت‌هايي را كه بايد قطع يا هرس مي‌شدند، علامت‌گذاري مي‌كردند. ايده تبدیل اين سيستم به‌صورت يك بازي هم از آن زمان آغاز شد در سال 1981 در امريكاي شمالي اولین بازي پینت بال به طور رسمي با 12 بازيكن مسلح به نشانه‌روهاي بادي با هدف تسخیر پرچم شروع و به شكل امروزي پايه‌گذاري شد. اکنون نزدیک دو دهه است كه پینت بال به‌طور رسمي بازي مي‌شود و چندین سال است كه به كميته بین المللی المپیک معرفي شده است تا در بازي‌هاي المپیک به‌عنوان ورزشي جديد وارد شود. این ورزش مهیج که از آن به‌عنوان شطرنج زنده نام می‌برند از سال 1380 وارد ایران شد جالب است بدانید پینت بال اخيرا در جهان به‌عنوان چهارمين ورزش پُر تحرک محسوب می‌شود و حتی از "اسنو بورد" نيز جلو تر زده است‌. آمار مختصری از ورزش پینت بال نشان می‌دهد که تنها در امريکای شمالی 1400 زمين پینت بال و 7600 تيم فعال و 325 ليگ مسابقه وجود دارد. حتما سِری در این ورزش وجود دارد که از آن به عنوان شطرنج زنده و پرتحرک‌ جهان یاد می‌کنند. اگر تا حالا این ورزش مهیج فکری را تجربه نکرده‌اید همین حالا تجربه کنید و اگر هم تجربه بازی پینت بال را دارید، پس معطل چه هستید؟ خود و دوستانتان را به یک بازی مهیج دیگر با یک سناریوی جدید دعوت کنید

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

5
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی-undefined,

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه و باهماهنگی قبلی

آدرس :

تهران-همت شرق-خروجی هنگام-بین خیابان نعمت زاده و نو نوار-پینت بال وی آی پی

چگونه می توانم از تخفیف پینت بال VIP استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به پینت بال VIP باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!