تا

%0

تخفیف

اتاق فرار کیوب کلاب

ولنجک

7242 خرید تا امروز

3.6

65 نظر

درباره اتاق فرار کیوب کلاب

کیوب کلاب جایی برای به چالش کشیدن هیجان است: کیوب کلاب دو نوع باز را به شما ارائه می کند:

فرار از کیوب:

همه ما فیلم‌ها و سریال‌های متنوع و زیادی را دیده‌ایم که در آن کسی در مکان یا موقعیتی گرفتار شده و سعی در فرار از آن مکان یا مهلکه دارد. شما همیشه فکر می‌کردید که اگر شما در آن موقعیت بودید، کار را به شکل دیگری پیش می‌بردید. حالا فرض کنید شما در این موقعیت قرار گرفته‌اید! چه کاری می‌کنید تا خود را نجات دهید؟ آیا توانایی فرار از این مخمصه را دارید؟ برای رسیدن به جواب این سوال‌های بهتر است تا به کیوب کلاب (Cube Club) سری بزنید و مهارت‌های خود را به چالش بکشید. کیوب کلاب (Cube Club) که در مجموعه تفریحی تله کابین توچال واقع شده‌ و بازی فرار از کیوب آن آنقدر ژانر و سبک‌های متنوعی را به شما ارائه می‌دهد که اگر بیست بار هم این بازی فکری را تجربه کنید، خسته نخواهید شد! در بازی فرار از کیوب شما در در معرض هیجان و آدرنالین خالص قرار دارید و با بیست از نوع مهارت هوشی و گروهی به چالش کشیده می‌شوید! شما قهرمان داستان هستید و کلید فرار از اتاق دست شماست! 

کیوب کلایمینگ:

کیوب کلایمینگ یا همان جعبه نوردی یک مهارت خاص است. شما باید در حالی که جعبه‌ها را روی هم می‌چینید، از آنها بالا بروید و تعادل خود و جعبه‌ها را هم حفظ کنید! این بازی هم دقت لازم دارد و هم قدرت و هم ذره‌ای شانس! البته به این فکر کنید که با جعبه نوردی در کیوب کلاب علاوه برا اینکه می‌توانید رکورد ایران را بزنید به رکورد جهانی این بازی هم برسید و صاحب جایزه ۵۰۰۰ دلاری شوید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.6
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۸ صبح الی ۱ بامداد

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

،انتهای ولنجک، مجموعه تفریحی تله کابین توچال، قبل از ایستگاه اول مجموعه کیوب کلاب

چگونه می توانم از تخفیف اتاق فرار کیوب کلاب استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به اتاق فرار کیوب کلاب باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!