main logo
افزونه مرورگر تخفیفان

کد تخفیف بیمیتو

بنر آنبردینگ تخفیفان

در حال حاضر برای این کسب‌وکار پیشنهاد فعالی وجود ندارد!

در این صفحه پیشنهادهای ویژة تخفیفان را برای خرید بیمه نامه از سایت بیمیتو را می‌بینید.

«بیمیتو» سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه است. از طریق اپلیکیشن و وب‌سایت بیمیتو در هر لحظه و هر جایی می‌توانید به صورت آنلاین بیمه بخرید. فقط کافی است به چند سوال ساده، جواب بدهید تا بتوانید کیفیت و قیمت ده‌ها شرکت بیمه مورد تأیید بیمه مرکزی را مقایسه کنید. بعد از خرید نیز، بیمه نامه را در خانه تحویل می‌گیرید.

می‌توانید با استفاده از کد تخفیف تخفیفان و مراجعه به سایت بیمیتو، بیمه خود را با تخفیف تهیه و بیمه نامه را هر جا که بخواهید دریافت کنید. در صورت خرید تا ساعت 21 روزهای عادی و تا ساعت 19 روزهای پنج‌شنبه و تعطیل، بیمه نامه شما همان روز صادر می‌شود.

 

چطور از کد تخفیف بیمیتو استفاده کنم؟

برای استفاده از کد تخفیف بیمیتو این مراحل را انجام دهید:

۱- کد تخفیف بیمیتو را انتخاب و روی آن کلیک کنید.

۲- روی بخش سبز رنگ «کپی و خرید» کلیک کنید. با این کار به صفحه بیمه مورد نظر هدایت می‌شوید.

۳- در این بخش با توجه به نوع بیمه انتخابی، سؤالاتی از شما پرسیده می‌شود. با پاسخ به این سؤالات تمام شرکت‌های بیمه‌گر موجود برای آن بیمه نشان داده می‌شود.

۴- در این بخش، نام شرکت بیمه کننده، مشخصات خدمات قابل ارائه و قیمت هر مورد را می‌بینید.

۵- بعد از انتخاب بیمه مناسب خودتان، روی دکمه «سفارش» کلیک کنید.

۶- در این بخش خلاصه‌ای از بیمه انتخابی شما نمایش داده می‌شود. بعد از بررسی دوباره روی دکمه «سفارش نقدی» کلیک کنید.

۷- در این بخش باید در بیمیتو ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود بشوید.

نکته: در صورتی که می‌خواهید ثبت نام کنید، لازم است شماره موبایلی که می‌دهید واقعی و در دسترس باشد، چرا که بیمیتو کدی را به آن شماره می‌فرستد. با وارد کردن این کد، عضویت شما تأیید می‌شود.

۸- بعد از ورود به صفحه کاربری خود، لازم است یک بیمه‌گذار تعریف کنید. برای این کار، اطلاعات فردی را که قرار است بیمه نامه به نام او ثبت شود، وارد کنید.

۹- در صفحه بعدی لازم است آدرسی را وارد کنید که می‌خواهید بیمه نامه به آنجا فرستاده شود. همچنین در این قسمت می‌توانید با وارد کردن ایمیل خود، بیمه نامه را روی ایمیل خود دریافت کنید. اگر لازم است توضیحاتی در مورد آدرس یا زمان حضور در آدرس بدهید، آن را در بخش توضیحات پایین صفحه تایپ کنید. در نهایت روی دکمه «تأیید و ادامه» کلیک کنید.

۱۰- در این مرحله، از شما در مورد درست بودن اطلاعات، تایید گرفته می‌شود.

۱۱- سپس لازم است مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید.

۱۲- در پایان یک کد رهگیری به شما داده می‌شود. در نگهداری این کد کوشا باشید. بیمه نامه برای شما ارسال خواهد شد.

 

آخرین کدهای تخفیف بیمیتو را از کجا پیدا کنم؟

ما در تخفیفان، بهترین کدهای تخفیف بیمیتو را در همین صفحه قرار می‌دهیم. می‌توانید این صفحه را در مرورگر خود ذخیره و همیشه نگاه کنید. در نتیجه پیش از هر بار استفاده از بیمیتو، از آخرین تخفیف‌ها در این صفحه باخبر می‌شوید.

 

چرا کد تخفیف بیمیتو برای من کار نمی‌کند؟ چه کاری می‌توانم انجام دهم؟

اگر در استفاده از کد تخفیف بیمیتو به مشکل برخوردید، می‌توانید موارد زیر را بررسی کنید:

- کد تخفیف استفاده شده است: کدهای تخفیف تنها یک بار برای هر حساب کاربری قابل استفاده هستند.

- قصد دارید از دو کد تخفیف همزمان استفاده کنید: کدهای تخفیف قابلیت ترکیب شدن با هم را ندارند. هر بار فقط می‌توانید از یک کد تخفیف بیمیتو استفاده کنید. پس خیلی مهم است که بهترین کد تخفیف را انتخاب کنید.

- پایان مهلت استفاده از کد: اگر قرار است در زمان دیگری از این کد استفاده کنید، حتماً تاریخ تمام شدن تخفیف را به یاد بسپارید.

 

درباره بیمیتو بیشتر بدانید.

با کمک بیمیتو می‌توانید تمام اطلاعات مورد نیاز خود مانند قیمت بیمه، سطح پوشش بیمه و کیفیت خدمات شرکت‌های مختلف بیمه را مقایسه کنید و خرید آگاهانه‌ای داشته باشید.

بیمیتو برای ارائه خدمات بیمه‌ای با شرکت‌های بیمه مورد تأیید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کند و تمامی فرآیندهای آن، مورد تأیید عاملان رسمی بیمه است.

بیمیتو به شما کمک می‌کند بیمه‌های خود را مدیریت کنید. با استفاده از سیستم مدیریت بیمه بیمیتو می‌توانید از زمان پایان بیمه، تاریخ سررسید اقساط بیمه‌ها و سایر موارد مطلع شوید و در هر لحظه و مکان به اطلاعات بیمه‌ای خود دسترسی داشته باشید.

همچنین در بیمیتو این امکان در نظر گرفته شده که تمام بیمه‌های خود را به صورت شفاف در یک حساب کاربری در اپلیکیشن یا وب‌سایت تحت کنترل داشته باشید.

امکان دارد تشخیص مسائلی مانند اینکه چه بیمه‌ای برای هرکس مناسب است و شرکت‌های بیمه چه خدماتی ارائه می‌دهند، دشوار باشد. زمان کافی برای بررسی همه آنها وجود ندارد و اصطلاحات تخصصی می‌تواند هرکسی را گیج و سردرگم کند. در بیمیتو می‌توانید به وسیله تلفن، چت یا ایمیل از کارشناسان و تیم پشتیبانی مشاوره بگیرید. تمام این خدمات در بیمیتو رایگان است.

از طرف دیگر، کارشناسان بیمه‌ای بیمیتو یک حقوق ثابت دریافت می‌کنند. بنابراین برخلاف فروشندگان معمول بیمه، آنها هیچ وابستگی به کمیسیون‌های فروش ندارند و در توصیه‌های خود از شرکت‌های بیمه بی‌طرف هستند. در نتیجه می‌توانید بدون نگرانی از اینکه منافع شما در نظر گرفته نشده، پیشنهادات آنها را بررسی کنید.

 

بیمه‌های موجود در بیمیتو

انواع بیمه‌هایی که بیمیتو ارائه می‌کند شامل موارد زیر است:

- بیمه شخص ثالث

- بیمه بدنه

- بیمه موتورسیکلت

- بیمه آتش‌سوزی

- بیمه زلزله

- بیمه مسافرتی

- بیمه مسئولیت پزشکان

- بیمه عمر

- بیمه درمان و کرونا

- بیمه سازمانی

بیمیتو همچنین بیمه نامه بسیاری از شرکت‌های بیمه را به فروش می رساند. بیمه‌هایی مانند:

ایران، پاسارگاد، پارسیان، ملت، ما، دانا، معلم، البرز، نوین، کارآفرین، سامان، آسیا، سینا، رازی، آرمان، دی، بیمه میهن، کوثر، تعاون، سرمد، آسماری و تجارت نو

 

سوالات رایج در مورد خرید بیمه از بیمیتو

در این بخش به 3 سوال متداول در مورد بیمیتو می‌پردازیم و به آن‌ها پاسخ می‌دهیم:

1- اگر من دارای چند بیمه مختلف باشم، چه کاری لازم است انجام دهم؟

در بیمیتو محدودیتی برای تعداد خرید بیمه نامه وجود ندارد. اگر بیمه‌های مورد نظر شما در سبد محصولات بیمیتو قابل ارائه باشد، می‌توانید هر تعداد بیمه که نیاز دارید، از بیمیتو خریداری کنید. بیمیتو همچنین می‌تواند خدمات مدیریت بیمه‌ای را برای تمام رشته‌های بیمه اشخاص ارائه کند.

2- بیمه‌ای که از بیمیتو (به شکل آنلاین) خریداری می‌شود چه تفاوتی با بیمه‌هایی دارد که به شکل حضوری تهیه می‌شوند؟

هنگامی که شما بیمه نامه خود را از طریق بیمیتو خریداری می‌کنید، می‌توانید در هر لحظه و هر جایی به بیمه نامه خود از طریق تلفن همراه یا وب‌سایت دسترسی داشته باشید. همچنین شما می‌توانید همیشه از بهترین پیشنهادات ارائه شده توسط کارشناسان مستقل بیمیتو بهره‌مند شوید. بیمه‌های ارائه شده توسط بیمیتو از نظر جبران خسارت هیچ تفاوتی با بیمه‌های ارائه شده در سیستم سنتی ندارند.

3- چگونه بیمه‌ای را که از بیمیتو خریده‌ام، کنسل کنم؟

در صورتی که بیمه مورد درخواست شما هنوز صادر نشده ، می‌توانید از طریق درخواست پشتیبانی تقاضا کنید که صدور بیمه نامه انجام نشود. اما اگر صدور بیمه نامه انجام شده باشد، ممکن است با توجه به قوانین شرکت صادرکننده بیمه امکان ابطال وجود نداشته باشد.

 

ارتباط با بیمیتو

بیمیتو در ۲۴ ساعت شبانه روز سفارشات را دریافت می‌کند. خدمات مشتریان بیمیتو از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21 و آخر هفته و روزهای تعطیل تا ساعت 19 پاسخگوی مخاطبان خود است.

برای پشتیبانی و اطلاع از فرآیند خرید بیمه و روند کار شرکت‌های مختلف بیمه‌گذار، با این شماره تماس بگیرید: 91007117-021