تا

%0

تخفیف

پینت بال چیتگر

اراج

1186 خرید تا امروز

4.0

1 نظر

درباره پینت بال چیتگر

بازی پینت بال یک نوع ورزش گروهی است که به طور کلی دو گروه از بازیکنان سعی در حذف یک دیگر با گلوله‌های رنگی می‌کنند.  پینت بال در ایران طرفداران بسیاری دارد و در سطح حرفه ای هم در ایران بسیار پیشرفت داشته به طوری که لیگ حرفه ای این ورزش در ایران از سال ۱۳۸۸ تاسیس شده و تیم داتیس از ایران به عنوان تیم ملی در ۴ دوره متوالی قهرمان آسیا شده و در مسابقات بین قاره ای که در فرانسه برگزار شد نیز توانستند به مقام پنجم دست پیدا کنند. زمین های بازی پینت بال مختلفی در ایران وجود دارند که به سرعت در تمامی استانها شاهد تاسیس باشگاه های بازی رنگ‌اندازی هستیم. یکی از بهترین زمین های طراحی شده برای پینت بال زمین پینت بال چیتگر است. زمین پینت بال چیتگر با وسعت 2000 متر مربع و امکاناتی نظیر سیستم روشنایی مجهز، سیستم نورپردازی و لیزر در شب، سیستم بخار و چیدمان طبق آخرین متد روز دنیا یکی از بهترین زمین های پینت بال تهران و ایران می باشد. امکان بازی و استفاده برای آقایان و بانوان و همینطور به صورت خانوادگی در این زمین وجود دارد و تجهیزاتی نظیر جلیقه، دستکش مخصوص، لباس مخصوص، ماسک و روسری مخصوص خانم ها را در اختیار شما قرار خواد داد.

زمین پینت بال چیتگر در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع شده و دسترسی شما را به پیست دوچرخه سواری، اسب دوانی، والیبال ساحلی و دریاچه چیتگر به آسانی مهیا می سازد

امکانات و ویژگی‌ها

مدت زمان: 60 الی 120 دقیقه

ظرفیت: حداقل 8 نفر

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۸ الی ۲۴-undefined,

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه و باهماهنگی قبلی

آدرس :

ورودی شماره۳ پارک چیتگر-خیابان شهید دستواره -۲۰۰متر جلوتر از پمپ گاز

چگونه می توانم از تخفیف پینت بال چیتگر استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به پینت بال چیتگر باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!