تا

%0

تخفیف

آیس فروت

599 خرید تا امروز

3.1

26 نظر

درباره آیس فروت

خوردن میوه یخی در هر فصلی لذت بخش است. جالب است بدانید آیس فروت بستنی نیست. درواقع میوه یخی سنتی گیلان است. این میوه یخی خوشمزه در انواع طعم های متنوع تهیه می شود. طعمی عالی از تکه های میوه یخی را در یک لیوان بزرگ در آیس فروت سفارش دهید.

میوه یخی محصولی سنتی از خطه ی سبز گیلان می باشد که از گذشته های خیلی دور توسط بومی های این استان تهیه می شده و در ظرف های به شکل بشکه که اطراف آن را یخ احاطه کرده بود و داخل هر بشکه با فن آوری خاصی با میوه ترکیب و عرضه میشد و طرفدارهای زیادی از دیرباز تاکنون داشته است البته به مرور زمان محصولات مشابه دیگری نیز در این قالب عرضه شد که "یخ در بهشت و اسکمو" چند نمونه معروف تر این نوع می باشد اما برخی از سودجویان با استفاده از اسانس و مواد شیمیایی اعتبار این محصول کهن را کمرنگ نموده و از محبوبیت آن کاسته اند از همین رو بر آن شدیم به همت مهندسین و متخصصین کشور عزیزمان این علم کهن را با فن آوری نوین روز ادغام نموده و در قالبی جدید در طعمی مشابه بستنی با کیفیتی بسیار بالا و با استفاده از میوه های تازه هر فصل این محصول را مجددا احیا نموده به هموطنان خوش ذائقه ارائه نماییم.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.1
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۰:۳۰ الی ۳ بامداد

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با هماهنگی

آدرس :

پایین فلکه اول گوهردشت - روبروی مخابرات

چگونه می توانم از تخفیف آیس فروت استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آیس فروت باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!