تا

%0

تخفیف

گیم نت نیوکمپ

16 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره گیم نت نیوکمپ

گیم نت نیوکمپ

شور و هیجان بازی در گیم سنتر نیوکمپ را تجربه کنید. با خرید این کوپن یک ساعت در این گیم نت بازی کنید و خوش بگذرانید. گیم نت نیوکمپ مجهز به PS۴  های اسلیم ، تلویزیون 4k ، دسته های بلوتوث است. در فضای این گیم نت ۸ سیستم بازی پیشرفته قرار گرفته تا اوقاتی خوش را برای شما ثبت کند.  در این گیم نت به مدت یک ساعت بازی کنید و آدرنالین خون خود را بالا ببرید. انواع بازی های آنلاین و به روز در این گیم نت وجود دارد. محیط این گیم نت طوری طراحی شده که حین بازی های دوستانه خود به کل کل های رفاقتی بپردازید و رقابت را در بین خود احساس کنید. این گیم نت همچنین دارای دستگاه های VR یا واقعیت مجازی که امروزه طرفداران بسیاری نیز دارد ، می باشد. یک محیط حرفه ای برای داشتن اوقات فراغت خود انتخاب کنید و گیم نت نیوکمپ همان انتخاب است. وجود صندلی های راحت با پشتی های بلند که باعث می شود شما از بازی کردن خسته نشوید  از گزینه های مثبت این گیم نت است. تخفیفان برای شما کوپن تخفیف شرکت در گیم نت مهیا کرده تا با حفظ قسمتی از پولتان ، شما را دعوت به بازی های سرگرم کننده کند.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۰ الی ۲۲

روزهای سرویس‌دهی :

شنبه الی چهارشنبه

آدرس :

درختی - ساختمان ایرانسل - روبروی بازار موبایل طبقه همکف

چگونه می توانم از تخفیف گیم نت نیوکمپ استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به گیم نت نیوکمپ باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!