تا

%0

تخفیف

آتلیه عکاسی آریامیکس

53 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره آتلیه عکاسی آریامیکس

انتخاب یک آتلیه عکاسی خوب باوجود کادر مجرب و کیفیت چاپ شاید زمانگیر در تحقیق باشد. این که به دنبال دیدن نمونه کارهای آتلیه بروید و زمان بگذارید یکی از مشکلات برای رفتن به آتلیه عکاسی است. تخفیفان برای شما این کار را به آسانی ارائه میدهد. نمونه کارهای آتلیه حرفه ای را نگاه کنید و از همه مهم تر از آتلیه تخفیف بگیرید. آتلیه عکاسی آریامیکس واقع در ۴۵ متری گلشهر کرج از آتلیه های عکاسی بنام دارای مجوز درجه یک از اتحادیه عکاسان می باشد ، که با استفاده از تجهیزات و استفاده از آخرین تکنولوژی ها در صفت عکاسی و چاپ توانسته رضایت مشتریان را به خوبی جلب کند. برخی از امکانات این آتلیه مانند: تجهیزات به روز و مدرن عکاسی ، بادکنک آرایی ، فیلمبرداری پشت صحنه با پرداخت هزینه جداگانه در صورت نیاز و ساخت کلیپ کودک است.

آتلیه عکاسی آریامیکس دارای کادر مجرب عکاسی است که تمام سعی خود را در ارائه بهترین و بالاترین کیفیت کرده اند. این آتلیه دارای عکاس های خانم و آقا است که به راحتی با تخفیف ویژه ای که قرار داده ایم می توانید با خیال راحت به این آتلیه مراجعه کرده و عکس های بیادماندنی و زیبایی را به خاطر بگذارید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۱ الی ۱۹

روزهای سرویس‌دهی :

شنبه الی پنجشنبه

آدرس :

45 متری گلشهر بین کوچه اسفند غربی و حسن زاده بالای املاک کاج. پلاک 346. طبقه اول

چگونه می توانم از تخفیف آتلیه عکاسی آریامیکس استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آتلیه عکاسی آریامیکس باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!