تا

%0

تخفیف

فست فود خورشید

305 خرید تا امروز

3.5

6 نظر

درباره فست فود خورشید

فست فود ها همیشه گزینه ی مناسبی برای دورهم جمع شدن هاست. علاوه بر طعم هیجان انگیز آن ها فست فودها جزو دسته غذاهایی هستند که سریع خورده می شوند. به خاطر همین فست فود ها در بین دانشجویان و کارکندان جزو دسته غذاهای محبوب هستند. چرا که در وقت صرفه جویی می شود. خوردن یک پیتزای عالی دورهم می چسبد. پیتزاهای لذیذ و خوش پنیر را در فست فود خورشید میل کنید. در این فست فود نان پیتزاها به صورت منحصر بفرد تولید می شود. پس طبیعی است که طعم پیتزا ها نیز خاص و محبوب باشد. همپنین شما این امکان را دارید که سقف خرید خود را با سفارش نوشیدنی موهیتو یا بلوسان تکمیل نمایید. ظرفیت پذیرایی این فست فود ۲۰ نفر می باشد. با مشاهده عکس های این فست فست متوجه حرفه ای بودن کار سرآشپز خواهید شد. نوشیدنی ها با دیزاینی زیبا در اختیار شما قرار می گیرد. انواع پیتزاهای پر طرفدار در داخل منوی این فست فود موجود می باشد. همچنین برای کودک شما یک پیتزای مخصوص تهیه می شود. پیتزا کیکی کودک که طعم آن همیشه در خاطر کودکتان خواهد ماند. یک پیتزای متفاوت را در فست فود خورشید سفارش دهید و از طعم آن لذت ببرید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.5
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۲ الی ۱۵ و ۱۹ الی ۲۴

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

خیابان میر- حد فاصل پل هوایی و چهارراه آب ۲۵۰ - جنب بانک مسکن

چگونه می توانم از تخفیف فست فود خورشید استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به فست فود خورشید باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!