تا

%0

تخفیف

کافه ایده

عباس آباد

70 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره کافه ایده

کافه ایده یکی از دوست داشتنی ترین کافه های مرکز تهران است که با طراحی داخلی چشم گیر و محیطی کاملا دنج و دلنشین دل هر مراجعه کننده ای را به راحتی می رباید. یکی از خوبی های کافه ایده این اصل که به گالری شیرین بسیار نزدیک است. در اصل باید گفت این کافه نزدیک‌ترین کافه به این گالری است که همین نکته، کافه ایده را به محلی خوب برای گفتگو و خوردن یک فنجانی قهوه تلخ ویژه کافه ایده با دوستان تبدیل می کند. کافه ایده پرسنلی خوش‌ برخورد و صمیمی ای دارد که پس از ورود به کافه با برخوردی صمیمی به شما خوش‌آمد گفته و با خوردنی‌هایی خوشمزه از شما پذیرایی می‌کنند. در کافه ایده همه چیز پیدا می شود. از بوفه صبحانه ویژه روزهای پنجشنبه و جمعه گرفته تا انواع کیک، نوشیدنی های سرد و گرم و دمنوش های خوش طعم. از ویژگی های کافه ایده می توان به اینترنت بی سیم، سرویس بیرون بر، دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی، سرویس بهداشتی مناسب و امکان برگزاری جشن های دور همی نام برد. کافه ایده 25 نفر ظرفیت دارد م از 7:30 صبح الی 22 امادگی پذیرایی از شما را دارد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی قبلی

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

خیابان کریم خان، خیابان خردمند شمالی، انتهای خیابان ۱۸، پلاک ۲۸

چگونه می توانم از تخفیف کافه ایده استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کافه ایده باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!