تا

%0

تخفیف

مطب دکتر بصام

شریعتی

704 خرید تا امروز

5.0

1 نظر

درباره مطب دکتر بصام

در مطب دکتر بصام انواع خدمات زیبایی مانند لیزر موهای زائد توسط پزشک متخصص ارائه می گردد. لیزر موهای زائد در این مطب توسط دستگاه لیزر الکساندرایت سوپرانو آیس آمریکایی انجام می شود. همه ما می دانیم که موهای زائد بدن و صورت یکی از شایع ترین ضایعات پوست، مو و زیبایی است که علاوه بر مشکل های پوستی در کاهش اعتماد به نفس فرد و مشکلات در برخورد های اجتماعی نقش به سزایی دارد. به همین خاطر ارائه درمان موثر بدون عارضه و با قابلیت پذیرش خوب از طرف افراد از نکات حائز اهمیت است. ضرب المثل نامبرده رنج، گنج میسر نمی شود را با خاطر دارید؟ این ضرب المثل دیگر در رابطه با درمان موهای زائد مصداق ندارد. ما در مطب دکتر بصام افتخار داریم که با بهرگیری از کادری مجرب، پیشرفته ترین دستگاه های لیزر و استفاده از آخرین فناوری روز دنیا، گنج زیبایی ماندگار را با کمترین عوارض و بدون درد به شما هدیه دهیم.

 

لیزر موهای زائد Soprano ICE ساخت کشور آمریکا جدید ترین محصول شرکت Alma Lasers، برترین و موثرترین دستگاه لیزر موهای زائد برای برفع موهای زائد  در سراسر دنیا با مجوز FDA آمریکا است. این دستگاه با سیتم خنک کنندگی منحصر به فرد میزان حس درد در زمان انجام لیزر را به حداقل رسانده است. لیزر Soprano ICE با بهره گیری از تکنولوژی الکساندرایت ۷۵۵ و ۸۱۰ نانومتر بیشترین اثر در رفع موهای زائد با تایید مطالعات تکنیکی و تحقیقاتی در بین تمامی لیزرهای حال حاضر در آمریکا را دارد. تکنولولژی Solid State Alex در سوپرانو آیس به دو شکل SHR و LHR برای رفع موهای زائد و درمان درد های عضلانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

5
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۰ الی ۲۰

روزهای سرویس‌دهی :

شنبه الی پنجشنبه

آدرس :

پل صدر ، خيابان شريعتي به سمت جنوب ، بعد از پمپ بنزين ، خيابان خاقاني ، روبروي تهيه غذاي اماراتي، ساختماني كه نماي چوب و اجر دارد ، طبقه ٦ ، زنگ ١١

چگونه می توانم از تخفیف مطب دکتر بصام استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به مطب دکتر بصام باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!