تا

%0

تخفیف

سیب زمینی مارون

48 خرید تا امروز

3.0

1 نظر

درباره سیب زمینی مارون

فست فود مارون

اگر دوست دار چشیدن طعم های متفاوت و جدید هستید فست فود مارون محلی مناسب برای این تجربه متفاوت است . آیا از ساندویچ پنینی با نان ایتالیایی چاپاتای فست فود مارون چشیدید؟ این ساندویچ ایتالیایی که انواع مختلفی دارد، از ان دست ساندویچ هایی است که باید امتحان کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نان چاپاتا خواص بسیاری دارد که شامل کاهش دهنده فشارخون، تسکین دهنده دردهای رماتیسم، نقرس، درد مفاصل، تب بر، صفرابر، جلوگیری از چین و چروک پوست و پیری زودرس می شود.

 فست فود مارون در محیطی زیبا و جذاب از مشتریان عزیز پذیرایی خواهد کرد. پرسنل فست فود مارون بسیار خوش برخورد بوده چرا که هدف فست فود مارون جلب رضایت شما مشتریان خواهد بود. شما به راحتی می توانید وسیله نقلیه خود را در پارکینگ این رستوران قرار دهید و یا به وسایل نقلیه دسترسی داشته باشید. مواد بکار گرفته در غذاهای این مجموعه مرغوب و تازه بوده و به همین دلیل است که از چشیدن طعم های متفاوت غذاهای این فست فود لذت خواهید برد. برای صرف غذاهای فست فود مارون نیازی به پرداختن حق سرویس و یا مالیات ندارید.

فست فود مارون بدنبال رضایت و لذت شما از صرف یک وعده غذایی متفاوت است.. برای رفتن به فست فود مارون کافی است به بلوار سجاد وارد شوید،  می توانید فست فود مارون را در خیابان بزرگمهر شمالی دو جنب داروخانه پیدا کنید . لذت غذا و طعم های متفاوت را با ما تجربه کنید و مهمان فست فود مارون باشید.

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۱ الی ۱ بامداد

روزهای سرویس‌دهی :

هرروز هفته

آدرس :

بلوار سجاد. بزرگمهر شمالی دو. جنب داروخانه

چگونه می توانم از تخفیف سیب زمینی مارون استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به سیب زمینی مارون باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!