تا

%0

تخفیف

حلیم نیشابوری عطار

77 خرید تا امروز

4.0

1 نظر

درباره حلیم نیشابوری عطار

حلیم نیشابوری عطار از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در زمینه پخت و عرضه حلیم در شهر مشهد ، شروع به کار کرد. حلیم نیشابوری سال هاست که جزو غداهای سنتی و خوشمزه شهر نیشابور بوده و طرفداران زیادی نیز دارد. برای تهیه حلیم نیشابوری از گندم سبوس دار استفاده می شود. حلیم گندم علاوه بر خاصیت سیر کنندگی بالا منبع بسیار خوب کلسیم ، انواع ویتامین ها و املاح است . شیوه خاص پخت این نوع از حلیم و مواد مورد استفاده در آن، آن را به یک غذای بسیار مقوی و خوشمزه تبدیل کرده است. حلیم نیشابوری عطار در ششمین سال فعالیت خود و در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان عزیز اقدام به عرضه حلیم داغ در بسته بندی های یکنفره و آماده به سرو و تحویل در محل نموده است. این از نکات وجه تمایز این مغازه می باشد. خوردن حلیم فقط ویژه ماه مبارک رمضان نمی باشد. این صبحونه ی مقوی در سرمای زمستان یا حتی گرمای تابستان بسیار لذیذ است. اگر فرزندتان بدغذا است و وزن مناسب ندارد و به سرعت سیر می‌شود ، برای او كاسه‌ای كوچک از حلیم را به همراه دو قاشق مرباخوری كره، كمی كنجد و پودر گردو  و برای شیرین كردن آن، از عسل استفاده كنید. این غذا انتخاب مناسبی برای صبحانه کودکان است. و اشتهای آن ها را افزایش می دهد. همچنین این غذا برای خانم های باردار بسیار مفید بوده و توسط کارشناسان تغذیه توصیه می شود.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۵:۳۰ الی ۸:۳۰

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه بجز شنبه ها

آدرس :

مشهد، بلوار جلال آل احمد، انتهای جلال 72، نبش 72/22

چگونه می توانم از تخفیف حلیم نیشابوری عطار استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به حلیم نیشابوری عطار باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!