تا

%0

تخفیف

رستوران گیلکی گیله رود

لویزان

810 خرید تا امروز

3.0

3 نظر

درباره رستوران گیلکی گیله رود

رستوران گيلکي گيله رود غذاهای شمالی همیشه هوس انگیز می باشد . طعم های واقعی با عطر و طعمی بینظیر . اگر بخواهیم حق مطلب را ادا کنیم غذاهای شمالی متفاوت و خوش طعم تر از غذاهای سایر نقاط ایران است . اگر شما هم دوستدار غذاهای شمالی هستید و بدنبال رستوران گیلکی خوب می گردید که طعم واقعی یک غذای گیلکی را حس کنید ما به شما رستوران گیلکی گیله رود را معرفی می کنیم . این رستوران در دو پکیج متفاوت که شامل سفارش از منوی باز غذایی و سرویس سنتی ویژه آماده خدمت گذاری به شما مشتریان عزیز است. این روزها هوای بهاری و تمیز ییلاقات اطراف تهران از جمله فشم می تواند بهترین گزینه برای تعطیلات آخر هفته خانواده ها و یا یک تعطیلات دوستانه شود . اگر گذرتان به فشم افتاد می توانید سری به رستوران گیلکی گیله رود بزنید .این رستوران با فضایی سنتی و غذاهای رنگارنگ شمالی یادآور شمال است . نکته ی مثبت این رستوران این است که فاقد مالیات بر ارزش افزوده و حق سرویس است . از دیگر ویژگی های این رستوران می تواند به پخش موسیقی اشاره کرد. اگر به گیله رود می آیید نگران محل مناسب برای پارک کردن ماشین خود نباشید . علاوه بر این شما می توانید به وسایل نقلیه دسترسی داشته باشید. همچنین امکان استفاده از اینترنت در این رستوران نیز فراهم است. این رستوران در محیطی باز و زیبا به سلایق متفاوت پاسخ می دهد که دارای گنجایش 100 نفر است. لژهای خانوادگی رستوران گیله رود بسیار زیبا و راحت می باشد و می توانید یک روز عالی را در کنار ما تکمیل کنید برای گذراندن یک روز استثنایی و تجربه طعم غذاهای خوشمزه شمالی رستوران گیلکی گیله رود را از دست ندهید. رستوران گیلکی گیله رود در کیلومتر 3 ضبع جنوبی جاده فشم مشخص است. ما شما را به مشتری دایم خود تبدیل خواهیم کرد چرا که رضایت شما مهم ترین هدف ماست.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

جاده فشم ، کیلومتر 3 ضلع جنوبی جاده

چگونه می توانم از تخفیف رستوران گیلکی گیله رود استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران گیلکی گیله رود باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!