تا

%0

تخفیف

آتلیه کودک باروس

پونک

248 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره آتلیه کودک باروس

شیرینی کودکان خودرا با آتلیه باروس ماندگار کنید

ثبت خاطرات کودکانمان مهم است. سالها بعد وقتی کودکنمان بزرگ می شود چه چیزی بهتر از ورق زدن البومی که لحظات شیرین کودکتان درآن ثبت شده است و تعریف کارهای شیرین انها برای خودشان .

 مرور این اتفاقات نیاز به ثبت انها دارد چه باعکس چه با فیلم تا بعدها لبخندی بر لب شما  آورد. عکاسی کودک همیشه دشوار بوده است  چراکه صبر و حوصله ای بسیاری نیاز دارد تا بتوان لحظه ای خاص از کودک ثبت کند.

 هرکسی می تواند عکاسی کند اما خلاقیت و شم عکاسی در عکاسی حرف اول را میزنند. آتلیه باروس با کادری مجرب و البته بسیار با حوصله لحظات ناب کودکان شما را به بهترین نحو ممکن ثبت می کند. باروس عکاسی تخصصی برای کودکان است که با دکورهایی متنوع و جذاب و خلاقیت عکاس هنرمند خود عکسی خاص از کودک شما عکاسی می کند . عکاس هنرمند آتلیه باروس با عشق و علاقه زیاد در زمینه عکاسی سعی در ایجاد حس رضایت در شما را دارد . آتلیه باروس با بهرمندی از پیشرفته ترین تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری و ارائه مناسب ترین خدمات و البته خلاقیت هنرمندانه عکاس خود شما را راضی خواهد کرد . برای ثبت شیرنی کودکان خود در خیابان پونک ، خیابان میرزا بابایی را پیدا کنید و نبش بلوار عدل به آتلیه باروس وارد شوید و لحظات خود را ماندگار کنید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

پونک، میرزابابایی، نبش بلوارعدل، آتلیه کودک باروس

چگونه می توانم از تخفیف آتلیه کودک باروس استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آتلیه کودک باروس باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!