تا

%0

تخفیف

کافه رستوران کاویش

صادقیه

206 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره کافه رستوران کاویش

کافه رستوران کاويش شاید برایتان جالب باشد که بدانید کافه رستوران کاویش با اسمی منحصربفرد و جذاب به معنای پیاله شیر می باشد. این کافه رستوران از آن دست مکان هاییست که وقتی وارد آن می شوید رنگ آمیزی محیط نظر شما را جلب می کند و محیط آن به گونه ایست که دوست دارید ساعاتی در آن نشسته و غذایی سفارش دهید و لذت ببرید .کافه رستوران کاویش با منویی متنوع از انواع غذا و نوشیدنی قطعا از پس هر سلیقه ای برمی آید . این کافه رستوران با ظرفیت ۸۰ نفر آماده پذیرایی از شما عزیزان است . کادر مجرب و خوش برخورد کافه رستوران کاویش قطعا لحظاتی خوب برای شما رقم می زند که قطعا در خاطرات و ذهن شما ماندگار می شود. کافه رستوران کاویش از مواد اولیه تازه و با کیفیت بصورت روزانه برای تهیه غذاهای خوش طعم خود استفاده می کند. شما می توانید به راحتی مکان مناسبی برای پارک وسیله ی نقلیه خود پیدا کنید و یا به وسایل نقلیه دسترسی داشته باشید. از ویژگی های دیگر کافه رستوران کاویش امکان استفاده از اینترنت می باشد. این رستوران با پیشنهاد دو پکیج متفاوت از منوی باز کافه و همچنین منوی باز غذا آماده خدمت رسانی به سلیقه های متفاوت شما می باشد. برای دریافت خدمات با کیفیت و تجربه ی یک روز متفاوت در فضایی زیبا، شیک و خاطره انگیز در کافه رستوران کاویش کافی است به بلوار مرزداران بروید و نرسیده به اشرفی اصفهانی ، نبش خیابان ابوالفضل در پلاک 207 مهمان ما باشید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۹ تا ۲۳:۳۰

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با هماهنگی

آدرس :

بلوار مرزداران، نرسیده به اشرفی اصفهانی ، نبش خیابان ابوالفضل، پلاک ۲۰۷

چگونه می توانم از تخفیف کافه رستوران کاویش استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کافه رستوران کاویش باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!