تا

%0

تخفیف

شهربازی هپی لند

2766 خرید تا امروز

2.7

81 نظر

درباره شهربازی هپی لند

شهر مشهد در کنار حال و هوای معنوی و زیارتی که دارد به علت وجود گردشگران و مسافران زیادش، مراکز تفریحی زیادی هم دارد. یکی از این مکان‌های تفریحی که در مشهد وجود دارد، شهربازی‌های سرپوشیده هستند. برای افرادی که با کودکان مسافرت می‌کنند رفتن به شهربازی گزینه بسیار مناسبی است.

شهربازی هپی لند با قرار گرفتن در نزدیکی حرم مطهر یکی از شهربازی‌های پرطرفدار مشهد است و برای مسافرانی دنبال تفریحی برای کودکان‌شان هستند می‌تواند پیشنهاد عالی باشد. این شهربازی  1250 متر مساحت دارد و فضای بسیار خوبی برای بازی و شادی کودکان است.

درباره شهربازی هپی لند

شهربازی هپی لند مشهد از سال 93 مشغول به فعالیت است و در طبقه بالایی مرکز خرید آرمیتاژ قرار دارد. مرکز خرید آرمیتاژ هم در خیابان طبرسی و نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد. وسایل بازی در این شهربازی برای سنین 3 تا 14 سال کاملا مناسب است و  فضای سرپوشیده دارد.

امکانات شهربازی هپی لند

شهربازی هپی لند مشهد وسایل بازی مهیج و سرگرم‌کننده‌ای دارد و برخی از آن‌ها عبارتند از: بازی ماجراجویان، کشتی،کاروس، هلی کوپتر، قطار، سینما 7 بعدی، سیمولاتور، دارت، دربی، صخره نوردی، ماشین کوبنده، بیلیارد، فوتبال دستی، تیر و کمان، انگری برد، پلی استیشن، xbox و انواع بازی‌های دیجیتالی و کامپیوتری.

خرید بلیط شهربازی هپی لند

شما می‌توانید برای خرید بلیط شهربازی هپی لند از همین صفحه اقدام کنید. بلیط این شهربازی برای کاربران تخفیفان با تخفیف و هزینه کمتر است و شما می‌توانید به صورت آنلاین بلیط این شهربازی را بخرید و یک روز هیجان‌انگیز را برای فرزندتان فراهم کنید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

2.7
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۰ الی ۲۴

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

مشهد - مجتمع تجاری آرمیتاژ- شهربازی هپی لند

چگونه می توانم از تخفیف شهربازی هپی لند استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به شهربازی هپی لند باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!