تا

%0

تخفیف

رستوران هامون

پاسداران

322 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره رستوران هامون

رستوران هامون

رستوران هامون از آن دست رستوران هایی است که با ورود به آن فضای زیبای آن نظر شما را جلب می کند. محیطی شیک و بسیار تمیز رستوران هامون قطعا باعث جلب نظر شما می شود . گذشته از فضای زیبای این رستوران با نشستن در آن فضا و دیدین منوی متنوع از انواع غذاهای با ترکیبات خوشمزه و خوش طعم سلیقه ی هر فردی را برآورده می کند. غذاهای رنگارنگ این رستوران هر ذائقه ای را تحریک می کند. رستوران هامون این امکان را برای شما فراهم می کند تا در این هوای زیبای بهاری در فضای بیرون بنشینید و غذای خود را میل کنید و روزی خاطره انگیز و تجربه ای متفاوت برای خود رقم بزنید . 

زیبایی و کیفیت عالی ، برخورد و سرویس دهی خوب پرسنل و بسیاری دیگر از موارد این رستوران را به یک مکان عالی برای صرف وعده غذایی تبدیل کرده است. شما می توانید به راحتی وسیله نقلیه خود را در محل مناسبی پارک کنید و یا به راحتی به وسایل نقلیه دسترسی داشته باشید. همچنین این رستوران مجهز به اینترنت می باشد که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

رستوران هامون با فضای شیک و چشمگیر و پرسنل خوش بخورد با منویی متنوع از انواع پیتزا و پاستاهای خوش طعم می تواند انتخاب مناسبی باشد. برای رفتن به رستوران هامون کافی است به پاسداران ، بوستان نهم ، پلاک 122 بیایید. کادر دلسوز و با تجربه ی این رستوران منتظر شماست تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات و بهترین لحظه ها را برای شما به ارمغان آورد.

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۸ تا ۱۶ و از ساعت ۱۹ تا ۲۳

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با هماهنگی

آدرس :

پاسداران، بوستان نهم، ، پلاک ۱۲۲

چگونه می توانم از تخفیف رستوران هامون استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران هامون باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!