تا

%0

تخفیف

آرایشگاه فلورا

سهروردی

10071 خرید تا امروز

3.5

15 نظر

درباره آرایشگاه فلورا

آرایشگاه فلورا

همراه شما هستیم تا لذت با هم بودن را با خاطره های خوش، به شما هدیه دهیم. با استفاده از کلیه خدمات مجموعه زیبایی فلورا متمایز  و خاص بودن را احساس و تجربه کنید. مجموعه زیبایی فلورا با ارائه کلیه خدمات مورد نیاز برای خانم ها توسط کادر مجرب این مجموعه در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت .

آرایشگاه فلورا واقع در خیابان سیدخندان خدمات متنوع آرایشی و زیبایی از قبیل : رنگ مو، جدیدترین کوپ های ژورنالی روز دنیا ، براشینگ، وکس مو، اکستنشن مژه ، کاشت مژه  و انواع کاشت ناخن با طراحی های متنوع را با توجه به سلیقه ی شما را در محیطی بسیار لوکس، بهداشتی و مدرن انجام می دهد.

 آرایشگاه فلورا با کادری مجرب و متخصص در امر زیبایی و آرایشی بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند . این آرایشگاه از بهترین مارک های آرایشی برای زیبایی شما استفاده می کند . رنگ و زیبایی خود را به آرایشگاه فلورا بسپارید 

برای دریافت خدمات زیبایی این آرایشگاه واقع در سیدخندان ، خیابان دبستان ، نبش کوچه آگاهی، پلاک چهارم ، واحد دوم واقع در طبقه اول مراجع کنید. همچنین می توانید به راحتی در اطراف این آرایشگاه به وسایل نقلیه دسترسی داشته باشید ، همچنین به راحتی می توانید از پارکینگ این مجموعه استفاده کنید

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.5
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت : ۱۰ تا ۱۸ جمعه ها با هماهنگی قبلی

روزهای سرویس‌دهی :

تمام هفته

آدرس :

سید خندان، ابتدای بزرگراه رسالت، ابتدای شهید کابلی، (دبستان) پلاک ۱۳۴۶، طبقه سوم

چگونه می توانم از تخفیف آرایشگاه فلورا استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آرایشگاه فلورا باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!