تا

%0

تخفیف

سفره خانه گیلک

حکیمیه

360 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره سفره خانه گیلک

سفره خانه گیلک

سفره خانه گیلک در محیطی بسیار دلچسب ، زیبا و سنتی میزبان فوق العاده ای برای گذراندن یک روز به یادماندنی شما می شود. این سفره خانه با ظرفیت 40 نفر غذاهای سنتی و ایرانی را برای شما آماده می کند که با عطر و طعم واقعی می توانید این غذاها را نوش جان کنید .پرسنل سفره خانه گیلک در فضای دلپذیر و سنتی میزبان شماخواهند بود. اگر با دوستان یا خانواده به دنبال محیطی دلنشین و آرام برای گفتگو و نوشیدن یک جرعه چای هستید، گیلک یکی از بهترین پیشنهادها برای شما خواهد بود و می توانید از سرویس چای و مخلفات این سفره خانه نیز بهره ببرید.

گیلک با تهیه مواد بصورت روزانه و استفاده از گوشت صدرصد گوسفندی برای دیزی، طعم متفاوت و کیفیت بی نظیر را برای شما رقم می زنند. دیزی با دورچین ترشی یا ماست، نوشابه یا دوغ و نان سنگک در ظروف سنتی سرو خواهد شد. از نکات مثبت این سفره خانه نداشتن مالیات و حق سرویس است.  شما می توانید به راحتی مکانی مناسب را برای پارک کردن ماشین خود پیدا کنیدو یا به راحتی وسیله نقله ی مناسب خود را بیابید.  سری به سفره خانه سنتی گیلک بزنید و دیزی خوش طعم آن را سفارش دهید و لذت ببرید .

برای رسیدن به سفره خانه گیلک کافی است به خیابان شریعتی وارد شوید ، ابتدای خیابان پلیس ، طبقه اول پلاک پنجم می توانید سفره خانه گیلک را مشاهده کنید.

 

 

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت :۱۲ تا ۲۳:۳۰

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

خیابان شریعتی، ابتدای خیابان پلیس، پلاک۵، طبقه اول

چگونه می توانم از تخفیف سفره خانه گیلک استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به سفره خانه گیلک باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!