تا

%0

تخفیف

آرایشگاه یاس ارغوان

پاسداران

49 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره آرایشگاه یاس ارغوان

آرایشگاه یاس ارغوان در پاسداران واقع شده است و مختص بانوان محترم بوده و تحت نظر کادر مجرب آرایشی خدمات مختلف آرایش و زیبائی را ارائه می کند و دارای مجوز از مراجع ذی صلاح است .

با حضور در این آرایشگاه یاس ارغوان که از مکانی زیبا و مناسب برخوردار است می توانید از خدمات آن با بالاترین کیفیت بهره برده و با استفاده از خدماتی چون رنگ مو، کوپ، براشینگ، وکس و..... چهره خود را کاملا تغییر داده و با رضایت کامل آن محل را ترک نمائید.

احترام به مشتری و کیفیت ارائه خدمات همیشه در اولین اولویت کارکنان آرایشگاه یاس ارغوان است.

آرایشگران آرایشگاه یاس ارغوان خود پیشنهاد دهنده تغییر در چهره شما هستند تا با استفاده از تجارب آنها بتوانید بهترین پیشنهاد را مورد پذیرش قرار داده و نسبت به تغییر چهره خود به فرم و شک مناسب و مورد نظر اقدام نمائید.

توصیه ما یک بار حضور در این محل زیبا و استفاده از خدمات آن در جهت زیبائی بیشتر چهره شماست.  با یک بار مراجعه به آرایشگاه یاس ارغوان نه تنها مشتری دائمی آن خواهید شد بلکه در عین حال به دوستان و آشنایان خود توصیه خواهید نمود که آنها نیز از خدمات این مرکز برخوردار گردند.

برای رسیدن به آرایشگاه یاس ارغوان باید به سمت پاسداران شمالی آمده پایین تر از سه راه اقدسیه ، روبه روی پمپ بنزین صاحبقرانیه ، پلاک ۵۵۵ ، واحد هشت ، آرایشگاه یاس ارغوان  را خواهید یافت.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

پاسداران شمالی ، پایین تر از سه راه اقدسیه ، روبه روی پمپ بنزین صاحبقرانیه ، پلاک ۵۵۵ ، واحد هشت

چگونه می توانم از تخفیف آرایشگاه یاس ارغوان استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آرایشگاه یاس ارغوان باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!