تا

%0

تخفیف

رستوران گلنار

درکه

458 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره رستوران گلنار

رستوران گلنار رستورانی با فضای باز و محیطی زیبا در این روزهای زیبای بهاری،چه چیزی بهتر از خوردن غذا در محیطی باز و استشمام هوای پاکیزه و بهاری! برنامه ریزی برای گذراندن تعطیلات اخر هفته یکی از درگیری های ذهنی است بخصوص برای فصل زیبای بهار. برنامه آخر هفته برای رفتن به منطقه ی زیبای درکه میتواند جزء گزینه های اصلی در این روزها باشد. اگر برنامه آخر هفته خود را درکه برنامه ریزی کرده اید تا از هوای آلوده شهر دور شوید و بتوانید از طبیعت چشمگیر آن بهرمند شوید و کوهنوردی کنید و حسابی خوش بگذرانید و بعد از همه ی این خوش گذرانی ها بدنبال رستورانی می گردید تا خستگی خود را درکنید. ما به فکر شما هستیم تا بعد از یک کوهنوردی حسابی به رستورانی بروید و دلی از عزا در بیاورید، رستوران گلنار در میدان درکه فضایی فوق العاده زیبا و خانوادگی دارد که در کنار طبیعت زیبا و منحصر بفرد درکه میتوانید از لژ خانوادگی این رستوران استفاده کنید . رستوران گلنار با طبخ غذاهای ایرانی و خوش طعم آماده پذیرایی از شما عزیزان است . منوی رستوران گلنار شامل انواع غذاهای سنتی و ایرانی است که با مواد مرغوب و برنج اصیل و درجه یک روزی به یاد ماندنی برای شما رقم میزند . رستوران گلنار با کارکنانی کارآزموده و حرفه ای با برخوردی خوب از شما استقبال میکنن. ظرفیت رستوران گلنار 300 نفر است. فضای رستوران گلنار از آن دست فضاهایی است که در خاطر شما می ماند . برای رفتن به رستوران گلنار به درکه بروید و بعد از پیاده روی و کوهنوردی حسابی . سری به این رستوران بزنید و از خوردن غذایی خوش طعم لذت ببرید .

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۲ تا ۲۴

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

درکه، میدان درکه، رستوران گلنار

چگونه می توانم از تخفیف رستوران گلنار استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران گلنار باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!