تا

%0

تخفیف

آرایشگاه بیوتی کافه

قیطریه

2669 خرید تا امروز

2.0

3 نظر

درباره آرایشگاه بیوتی کافه

آرایشگاهی با امکاناتی فوق العاده

اینکه آریشگاهی پیدا کنیم که بتواند همه آنچه را که می خواهیم و مد نظر داریم بصورت یکجا و حرفه ای انجام دهد برای تمام بانوان بسیار مهم است . آرایشگاه بیوتی یکی از این آرایشگاه ها است. این آرایشگاه، یکی از آرایشگاه های خوب در بلوار اندرزگو می باشد .

آرایشگاه بیوتی کافه هرگونه خدمات آرایشی و زیبایی را بصورت کاملا حرفه ای انجام می دهد . این آرایشگاه با کادری مجرب و حرفه ای خود می تواند هرگونه کارهای آرایشی و زیبایی را برای شما به بهترین نحوه ممکن امکان سازد . آرایشگاه بیوتی کافه با محیطی کاملا بهداشتی و البته صمیمی محلی مناسب برای خدمات آرایشی ما است.این آرایشگاه با استفاده از مواد آرایشی مرغوب و درجه یک بهترین و جدیدترین متدهای آرایشی و زیبایی را انجام می دهد . با یکبار امتحان و مقایسه با سایر آرایشگاه ها قطعا مشتری دائمی این آرایشگاه خواهید شد .

خدمات آرایشی و زیبایی این آرایشگاه عبارت است از : ابرو ، کوپ ژورنالی، وکس صورت ، انواع بافت های زیبا، کاشت ناخن ، رنگ ، شنیوین های مد روز  ، براشینگ موهای مختلف و البته انواع میکاپ های ساده و حرفه ای می باشد

برای رسیدن به سالن بیوتی کافه، به بلوار اندرزگو بروید و خیابان سلیمی جنوبی را بیابید و بعد از آن خیابان نعمتی و کوچه فاتحیان را پیدا کنید تا بتوانید از خدمات متنوع این آرایشگاه استفاده کنید . 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

2
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

باهماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

بلوار اندرزگو، خیابان سليمی جنوبی، كوچه نعمتی، كوچه فتحيان

چگونه می توانم از تخفیف آرایشگاه بیوتی کافه استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آرایشگاه بیوتی کافه باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!