تا

%0

تخفیف

رستوران لسو

درکه

665 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره رستوران لسو

رستوران لسو واقع در درکه شما را به یک وعده غذای ناب در دل هوای پاک و پر اکسیژن دعوت می کند. رستوران لسو با دکور سنتی طور که در کنج دیوارهایش گلدان های زیبا قرار گرفته به شما آرامش خاصی می دهد. رستوران لسو با ظرفیت ۳۰ نفره ی خود از شما به بهترین نحو ممکن پذیرایی خواهد کرد. این بار به قصد لذت بردن یک وعده غذای ناب به درکه رجوع کنید. رستوران لسو با دکوراسیون چوبی و محیط دنج همیشه انتخابتان در میدان درکه خواهد بود. انواع کباب های لذیذ با بوی خوش ذغال یا حتی برای طرفداران آش و دیزی فرصت ویژه ای ممکن شده که با تخفیف استثنایی غذایی دلچسب در هوای بهاری درکه نوش جان کنید. منوی غذایی این رستوران شامل کباب ، جوجه کباب ، آش ، شیشلیک ، کباب لقمه ، ماهی ، بال کبابی لذیذ است. با خرید کوپن تخفیفان از تخفیف بی نظیر نهار یا شام این رستوران بهره مند شوید و از هوای مستانه ی درکه لذت ببرید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۷ الی ۲۳

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

میدان درکه - جنب لبنیاتی

چگونه می توانم از تخفیف رستوران لسو استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران لسو باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!