تا

%0

تخفیف

پوپ سوخاری

انقلاب

175 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره پوپ سوخاری

اگر هوس سوخاری های خوش طعم کرده اید

سوخاری از ان دست غذاهایی است که هوس خوردن آن هرزچندگاهی به سرمان می زند و اینکه جایی را پیدا کنیم تا این سوخاری های خوشمزه را به بهترین نحوه ممکن درست کرده باشد شاید سخت باشد

فست فود پوپ سوخاری از قست قودهای مودتوجه در محدوده انقلاب می باشد که در مرکز تجاری دیپلمات واقع می باشد.گردش در مرکز تجاری دیپلمات همانا و احساس گشنگی همانا و در این حالت نیازمند جایی برای رفع این احساس گشنگی هستیم .که فست فود پوپ سوخاری با سوخاری های خوشمزه در خدمت شماست.  محیط آرام و خوش مسیر بودن این فست فود از ویژگی های مثبت آن است .

فست فود پوپ سوخاری محلی مناسب برای میل کردن سوخاری های مختلف است . منوی فست فود پوپ سوخاری شامل انواع پیتزا، ماهی وسیب زمینی های خوشمزه و البته انواع سوخاری های خوش طعم را داراست که شما میتوانید هرکدام از انها را با نوشیدنی مورد علاقه خود نوش جان کنید .

فست فود پوپ سوخاری در عین کوچک بودن بهترین خدت رسانی را به مشتریان خود دارد و کیفیت مواد استفاده شده برایشان همیشه در اولویت است و مواد مورد استفاده خود را بصورت روزانه تهیه می کنند.

فست فود پوپ سوخاری برای پذیرایی از 20 نفر ظرفیت دارد و پرسنل آن می توانند در این فضای زیبا در وسط یک مرکز تجاری از شما پذیرایی کنند

برای رفتن به فست فود پوپ سوخاری کافیست بعد از خرید کتاب مورد علاقه خود از خیابان انقلاب به سمت جمالزاده حرکت کنید و و وارد مرکز تجاری دیپلمات شوید کمی در این مرکز تجاری قدم بزنید و بعد از ان فست فود پوپ سوخاری را براحتی بیابید .  

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه بجز روزهای جمعه

آدرس :

خیابان آزادی-بین جمالزاده جنوبی و میدان انقلاب-پلاک58-مرکز تجاری دیپلمات

چگونه می توانم از تخفیف پوپ سوخاری استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به پوپ سوخاری باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!