تا

%0

تخفیف

دمنوش خانه کهن دیار

زعفرانیه

79 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره دمنوش خانه کهن دیار

لذت تجربه ی دمنوش های مختلف در باغ موزه هنر ایرانی باغ موزه هنر ایرانی آنقدر جاذبه دیدینی دارد که هنگام بازدید از آن دوست داشته باشید آنجا بمانید و دمنوشی با عطر و طعمی دلپذیر نوش جان کنید . کافه دمنوش خانه کهن دیار یکی از کافه های خوش نام منطقه ی الهیه است. محیط دلنشین و خاطره انگیز این کافه همراه با دمنوش های خوش طعم و درمانی تجربه ای بی نظیر را برای برگزاری دورهمی با دوستان و آشنایان و آرامشی لذت بخش را به شما پیشکش می کند. اینجا یکی از بهترین گزینه ها برای صرف دمنوش هایی با طعم های متفاوت و دلچسب است. تخصصی ترین دمنوش خانه تهران با رویکرد علمی سرو دمنوش ها همراه با سینی پذیرایی VIP را می توانید در خانه کهن دیار تجربه کنید. سینی پذیرایی این کافه شامل : انواع خرما ، مویز ، شکلات تلخ ، توت ، نقل ونبات می باشد. شما می توانید دمنوش های متفاوتی از جمله دمنوش های زعفرانی، گیاهی، معطر، آرامش بخش و انواع گل ها را در این محیط بنوشید. احترام به مشتری، کیفیت پذیرایی و رضایت مشتریان همیشه در اولین اولویت کارکنان کافه دمنوش خانه کهن دیار است. کافه دمنوش خانه کهن دیار برای پذیرایی از 30 نفر ظرفیت دارد ، و پرسنل آن می توانند. در این محیط رویایی از شما پذیرایی کنند. برای رسیدن به کافه دمنوش خانه کهن دیار باید وارد خیابان بوسنی و هرزگوین واقع در خیابان فرشته را طی کرده، می توانید به راحتی خانه کهن دیار را روبروی منزل دکتر حسابی پیدا کنید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۰:۳۰

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

خیابان فرشته،خیابان بوسنی و هرزگوین، روبروی منزل دکتر حسابی ، باغ موزه هنر ایرانی

چگونه می توانم از تخفیف دمنوش خانه کهن دیار استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به دمنوش خانه کهن دیار باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!