تا

%0

تخفیف

مطب دکتر شیوا نام آور

قیطریه

8694 خرید تا امروز

3.4

22 نظر

درباره مطب دکتر شیوا نام آور

مطب دکتر حسینی در ساختمان پزشکان خیابان ستارخان قرار دارد که از بنام ترین مطب ها می باشد . این مطب با دیزاینی متفاوت و مدرن استرس را از شما دور خواهد کرد.
انواع لیزرهای موهای زائد در مطب دکتر حسینی با جدیدترین دستگاه ها و تکنولوژی روز دنیا ارائه می شود که از سریع ترین و موثرترین لیزر موهای زائد است .
لیزر موهای زائد دایود برای تمامی افراد با رنگ پوست های متفاوت موثر است و با انجام تعداد دفعات محدود از شر موهای زائد خود خلاص خواهید شد . مطب دکتر حسینی بهترین و مدرن ترین مطب برای رفع موهای زائد تمامی نواحی بدن مفید می باشد .
مطب دکتر حسینی مختص بانوان بوده و زیر نظر کادر مجرب با دارا بودن مجوز از مراجع ذی صلاح به ارائه خدمات زیبایی و سلامتی می پردازند. زیبایی که این روزها در میان تمامی قشرهای جامعه از اهمیت خاصی برخوردار است و همه به دنبال داشتن پوستی زیبا عاری از موهای زائد و هرگونه لک و کرکی است .
برای رسیدن به زیبایی که در انتظار شماست ، بهترین راه لیزر موهای زائد و استفاده از دیگر خدمات مطب دکتر حسینی است . سری به این مطب بزنید ، مطمئنا پشیمان نخواهید شد.
برای رسیدن به مطب دکتر حسینی باید به سمت ستارخان آمده ؛ بین خیابان بهبودی و شادمان ، ساختمان پزشکان ، پلاک ۶ ، مطب دکتر حسینی را خواهید یافت

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۹ الی ۲۰

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

ستارخان ، بین بهبودی و شادمان ، ساختمان پزشکان ، پلاک ۶

چگونه می توانم از تخفیف مطب دکتر شیوا نام آور استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به مطب دکتر شیوا نام آور باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!