تا

%0

تخفیف

آرایشگاه صنم

پونک

1025 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره آرایشگاه صنم

سالن زیبایی صنم یکی از بهترین سالن های زیبایی شهرک نفت است که با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در خدمت بانوان عزیز می باشد.
سالن زیبایی صنم در فضایی مدرن و زیبا تمامی خدمات مورد نیاز بانوان و همچنین خدمات آرایشی و زیبایی را با بهترین کیفیت ارائه می نماید.. کلیه خدمات آرایشی و زیبایی توسط آرایشگران مجرب با کیفیت و استاندارد بالای محصولات آرایشی انجام می شود .
خدمات ناخن از لاک ناخن تا کاشت و ترمیم ناخن با برندهای محبوب و آرایشگرانی مجرب صورت می گیرد.
خدمات آرایشی در سالن زیبایی صنم با جدیدترین متد روز دنیا برای روزهای خاص و جشن های ویژه شما با بهرین کیفیت ارائه می گردد.
سالن زیبایی صنم خدمات آرایشی عروس هم دارد که به سبكي متفاوت با آنچه تا كنون تجربه كرده ايد و بهره گيري از برندهاي سرشناس آرايشي دنيا در كنار شما هستند تا مهمترين شب زندگيتان را زيباتر رغم بزنيد.
سالن زیبایی صنم متفاوت تر و زیباتر از آنچه که تاکنون دیده اید را برای شما انجام می دهد ، با خیالی راحت و آسوده خود را به آرایشگران این سالن زیبایی محبوب بسپارید و زیباتر از همیشه شوید.
برای رسیدن به سالن زیبایی صنم باید به سمت شهرک نفت آمده ، ابتدای شهرک ، نرسیده به کوچه دوم ، ساختمان اتیک ، طبقه اول ، سالن زیبایی صنم را پیدا خواهید کرد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

شهرک نفت ، ابتدای شهرک ، نرسیده به کوچه دوم ، ساختمان اتیک ، طبقه اول

چگونه می توانم از تخفیف آرایشگاه صنم استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آرایشگاه صنم باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!