تا

%0

تخفیف

رستوران وافی

ولنجک

145 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره رستوران وافی

رستوران وافی واقع در ولنجک با محیط دنج و راحت خود فضایی آرامش بخش را برای شما به وجود خواهد آورد. رایحه خوش غذاها در کنار چیدمان و تزئین فوق العاده آنها اشتهای شما را دو چندان خواهد کرد و نوای موسیقی دلنشینی که در این رستوران پخش می شود لحظاتی به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد. رستوران وافی 40 نفر ظرفیت دارد و پرسنل مجرب و دوره دیده این رستوران بهترین و لوکس ترین پذیرایی را از شما و همراهانتان به عمل می آورند. غذاهای این رستوران بسیار خوشمزه طبخ شده و با سلیقه ی فراوان تزئین می شوند تا اشتهای شما را صد چندان کنند.

 رستوران وافی با انواع غذاهای بین المللی مانند انواع استیک، انواع پاستا، پیتزا و انواع ساندویچ و رپ ذائقه شما را به وجد می آورد و البته از منو کافی شاپ رستوران لوکس وافی نیز نباید غافل شوید. دسر های خانگی این رستوران یک پیشنهاد هیجان انگیز و خوشمزه بعد نوش جان کردن غذا و تکمیل رستوران گردی شماست.

فضای دلنشین و گرم رستوران وافی حس لاکچری را برای شما کاملا ایفا می کند. سرآشپز و کادر مجرب این رستوران برای شما همیشه بهترین ها را در نظر گرفته اند. رستوران وافی با منویی متفاوت که همه را به خوردن این غذا های خوشمزه وسوسه میکند یک پیشنهاد جذاب و لوکس برای شماست...

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۲ الی ۲۳:۳۰

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با هماهنگی قبلی

آدرس :

خیابان ولنجک، بلوار دانشجو،‌جنب قنادی لادن

چگونه می توانم از تخفیف رستوران وافی استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران وافی باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!