تا

%0

تخفیف

باغ تالار راد

دهکده المپیک

479 خرید تا امروز

3.0

1 نظر

درباره باغ تالار راد

باغ تالار راد در محلی خوش آب و هوا در ابتدای جاده چالوس واقع شده است. باغ تالار مجلل راد با مدیریت جدید و با ظرفیت 350 نفر آماده میزبانی از کلیه مجالس تولد، عقد، مراسم عروسی و … می باشد.

این باغ تالار با توجه به دسترسی مناسبی که از جاده تهران کرج دارد می تواند انتخابی مناسب برای ساکنان تهران بخصوص غرب تهران داشته باشد.

از ویژگی های منحصر به فرد باغ تالار راد می توان به فضای سرسبز و وسیع بسیار زیبا همراه آلاچیق ها و کلبه های زیبا مناسب عکس برداری و فیلم برداری عروس و داماد، کافی شاپ، سفره خانه سنتی، دسترسی آسان و کیفیت غذای خوب اشاره نمود.

از دیگر امکانات باغ تالار راد می توان به پارکینگ اختصاصی، نورپردازی، موسیقی زنده، گل آرایی، مشعل آرایی، آتش بازی، ماشین عروس، نمایشگر تصویر، نمایش و شعبده بازی، سیستم صوتی، محل بازی کودک، سفره عقد، مولودی خانی، جایگاه عروس و داماد و اینترنت بی سیم نام برد.

 باغ تالار راد با پرسنل مجرب و کار آزموده دارای امکانات عالی و بی نظیری است و شما می توانید در این باغ تالار لوکس و مجلل و در هوای بی نظیر چالوس مراسمی خاطره انگیز و رویایی در باغ تالار مجلل راد برای خود رقم بزنید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه غیر از ایام سوگواری

آدرس :

-

چگونه می توانم از تخفیف باغ تالار راد استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به باغ تالار راد باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!