تا

%0

تخفیف

فست فود آوانو

ونک

1216 خرید تا امروز

4.0

8 نظر

درباره فست فود آوانو

فست فود دنج و زیبای آوانو مناسب ترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند در کنار دوستان و عزیزانشان شاد باشند و از لحظه لحظه زندگی خود بهترین بهره را ببرند. فست فود آوانو یکی از فست فودهای پرطرفدار حوالی میدان ونک است که محیط خاص و متفاوت این کافه با دکوراسیونی زیبا و متفاوت برای چند لحظه غفلت از تنش ها و خستگی های روز را برای شما به ارمغان می آورد. منوی فست فود آوانو که شامل: انواع پیتزاها، برگرها، پاستا، سوخاری ها و ساندویچ لذیذ، خوشمزه و سالم و بهداشتی می باشد برای هر سلیقه و ذائقه ای غذایی پرطرفدار دارد که عطر و طعمش از خاطرتان نرود. فست فود آوانو برای پذیرایی از سی نفر ظرفیت دارد و می تواند یک دورهمی خانوادگی یا دوستانه عالی را برای شما و عزیزانتان رقم بزند. احترام کارکنان به مشتری و کیفیت پذیرایی همیشه حرف اول را در آوانو می زند. شک نکنید که با این ویژگی ها آوانو بهترین انتخاب برای شماست. پس معطل نکنید و حتما سری به آن جا بزنید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

ساعت ۱۹ الی ۲۴

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با هماهنگی

آدرس :

جردن، پایین تراز میرداماد، کوچه شریفی، پلاک ۴۵

چگونه می توانم از تخفیف فست فود آوانو استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به فست فود آوانو باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!