تا

%0

تخفیف

کافه رستوران یوتوپیا

پاسداران

398 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره کافه رستوران یوتوپیا

کافه رستوران یوتوپیا با فضا و محیطی فوق العاده و دکورسیونی خاص و لاکچری انواع پیتزا، برگر، پاستا،‌ استیک و ... را با کیفیتی بی نظیر سرو می کند. کافه رستوران یوتوپیا از آن دسته از رستوران هایی است که حتی اگر میل به غذا و یا نوشیدنی نداشته باشید باز هم شما را  به هوس می اندازد. عطر و طعم جادویی غذاها و نوشیدنی های کافه رستوران یوتوپیا پیشنهادیست که از دست دادن آن همیشه سخت است.

کافه رستوران یوتوپیا در یکی از بهترین مناطق تهران و در خیابان پاسداران با 100 نفر ظرفیت آماده پذیرایی هر چه بهتر از شما و همراهانتان است. پیتزا مخصوص یوتوپیا یکی از پیشنهادات خوب و خوشمزه این رستوران است که با سس مخصوص یوتوپیا نیز سرو می گردد. اگر هوس استیک و یا غذای دریایی کرده باشید انواع استیک و بشقاب های دریایی کاملا شما را سیر و خوشحال خواهند کرد. و اگر جزو آن دسته از افراد هستید که دوست دارید صبحانه را در بیرون و رستوران میل کنید. بشقاب های صبحانه انگلیسی  و کلاسیک کافه رستوران یوتوپیا، هیجان انگیز و مقوی هستند. منوی کافی شاپ یوتوپیا نیز مملو از نوشیدنی های گرم و سرد مخصوص این کافه رستوران است. شما می توانید انواع شیک، قهوه، دمنوش، چای و وافل را به سبک خاص این کافه رستوران سفارش دهید.

کافه رستوران یوتوپیا از شما حق سرویس و یا مالیات بر ارزش افزوده دریافت نمی کند و با امکاناتی نظیر اینترنت و جای پارک آسان این کافه رستوران را به یک پیشنهاد خوب برای نشستن و لذت بردن تبدیل می کند.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۸:۳۰ الی ۲۴

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

پاسداران،‌ نبش بوستان یکم (زمردیان)، کافه رستوران یوتوپیا

چگونه می توانم از تخفیف کافه رستوران یوتوپیا استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کافه رستوران یوتوپیا باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!