تا

%0

تخفیف

رستوران فیش اند چیپس عمو جک

ونک

3268 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره رستوران فیش اند چیپس عمو جک

رستوران فیش اند چیپس عمو جک در خیابان دادمان و در نزدیکی مرکز خرید سپهر رستورانی محبوب برای علاقمندان به ماهی و غذای دریایی در شمال غرب تهران است. همان طور که از نامش پیداست نحوه سرو غذا در این رستوران صرفا به صورت فیش اند چیپس (ماهی و سیب زمینی سرخ شده) است و تمامی انتخاب هایتان در کنار سیب زمینی سرخ شده که همیشه محبوب ترین گزینه در کنار هر غذایی است، سرو می گردد و البته نباید به سادگی از سس ها مخصوص این رستوران نیز گذشت.

اگر به دنبال یک رستوران خوب در تهران هستید تا از یه غذایی دریایی خوب لذت ببرید ما به شما رستوران فیش اند چیپس عمو جک را پیشنهاد می کنیم. فضای زیبای رستوران فیش اند چیپس عمو جک زیبا و کاملا متناسب با نوع غذاهایی است که در این رستوران سرو می شود و لذت خوردن غذای دریایی را دوچندان می کند. تمامی غذاهای این رستوران متناسب با ذائقه ایرانی تهیه می شوند. رستوران فیش اند چیپس عمو جک با ابتکار خودش طرفدارای زیادی جمع کرده و سعی کرده تا فرهنگ استفاده از ماهی را به بهترین شکل بین مردم رواج دهد. شعار اصلی "این رستوران با خود مهربان باشید" است و با ارائه غذاهایی سالم و سرشار از انرژی سعی در بر آورده کردن این شعار دارد.

رستوران فیش اند چیپس عمو جک 55 نفر ظرفیت دارد. کلیه غذا ها شامل سیب زمینی سرخ شده، سالاد کلم، سس تارتار، سس کچاپ و لیمو ترش می باشند. این رستوران 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده از شما دریافت می کند.

 

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۲ الی ۲۳:۳۰

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان بهارستان، پلاک ۹

چگونه می توانم از تخفیف رستوران فیش اند چیپس عمو جک استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران فیش اند چیپس عمو جک باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!