تا

%0

تخفیف

باغچه رستوران محفل

پونک

1384 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره باغچه رستوران محفل

باغچه رستوران محفل واقع شده در تقاطع اتوبان باکری شمالی و سیمون بولیوار یک رستوران بسیار با صفا در همه چهار فصل سال است.فرق نمی کند که در فصل بهار باشیم، یا تابستان و یا پییز و زمستان. در هر فصلی از بودن در این باغچه رستوران با غذاهای خوش طعم و قلیان های خوش طعمش لذت خواهید برد. فضای آرام و دوستانه باغچه رستوران محفل روزی خوش و خوشمزه را برای شما تضمین خواهد کرد.

باغچه رستوران محفل دارای آلاچیق های زیبا است که هر آلاچیق به صورت جداگانه مجهز به سیستم گرمایشی می باشد تا در پاییز و زمستان نیز بدون هیچ مشکلی در کنار دوستانتان از با هم بودن لذت ببرید. غذاهای سنتی در یک فضای سنتی و دلنشین و قلیان های خوش طعم در فضای باز این رستوران همیشه وسوسه انگیز است. مخصوصا وقتی بدانید که می توانید با تنور نان پزی و پخت یک نان سنتی داغ و خوشمزه از کباب داغ خود نهایت لذت را ببرید.

باغچه رستوران محفل 130 نفر ظرفیت دارد با امکاناتی نظیر اینترنت بی سیم، پارکینگ عالی، بدون حق سرویس، کارکنان متخصص  و پذیرایی عالی یک پیشنهاد عالی برای سپری کردن که روز عالی در کنار دوستان و یا خانواده تان است.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۲ الی ۲۲

روزهای سرویس‌دهی :

تمامی روزهای هفته پنج شنبه و جمعه با هماهنگی

آدرس :

تقاطع اتوبان باکری شمالی و سیمون بولیوار ، انتهای خیابان مهران

چگونه می توانم از تخفیف باغچه رستوران محفل استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به باغچه رستوران محفل باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!