تا

%0

تخفیف

دندانپزشکی زیبایی دکتر اکتایی

شهید بهشتی

133 خرید تا امروز

4.0

1 نظر

درباره دندانپزشکی زیبایی دکتر اکتایی

دندانپزشکی زیبایی دکتر اکتایی  واقع شده در خیابان ولیعصر، بالا تر از شهید بهشتی، کوچه نادر، پلاک ۶، واحد ۹ بخش وسیعی از خدمات دندانپزشکی از جمله لمینت دندان و کامپوزیت دندان را ارئه می نماید  و با کمک خدمات دندانپزشکی زیبایی دکتر اکتایی می توانید مشکلات ظاهری دندان را رفع و از یک چهره ی جذاب و دلنشین لذت ببرید.

دندان های زیبا نشانه ی زیبایی و جذابیت شماست ، تا به حال به ظاهر خود بدون دندان توجه کرده اید ، هیچ زیبایی بدون دندان های مرتب و تمیز جذاب نیست و یکی از مهم ترین المان های زیبایی داشتن یک لبخند زیبا و طرح لبخند شکیل است . دندان های یک دست و روشن می توانند جذابیت و زیبایی شما را تضمین نمایند .  برای داشتن دندان های سالم و زیبا می توانید از خدمات دندانپزشکی زیبایی دکتر اکتایی بهره مند شوید و با توجه به نیاز دندان ها نسبت به این مساله تصمیم گیری های لازم را انجام دهید. بعضی از خدمات این دندان پزشکی دکتر اکتایی شامل لمینت، پر کردن دندان و کامپوزیت دندان است.

لمینت دندان (هم لمینت سرامیکی و هم لمینت کامپوزیت دندان ) لایه ای است همرنگ دندان ها ، که برای اصلاح رنگ و یا اصلاح طرح دندان ها استفاده میشود. این روزها این درمان یکی از رایج ترین درمان های ترمیم زیبایی دندانپزشکی به شمار میرود.

مطب دندان پزشکی دکتر اکتایی در محیطی کاملا بهداشتی و آرامش بخش و با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات به روز آماده خدمت رسانی به تخفیفانی های عزیز می باشد. تخفیف های بی نظیر این مطب دندانپزشکی زیبایی را از دست ندهید....

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی قبلی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی قبلی

آدرس :

خیابان ولیعصر، بالا تر از شهید بهشتی، کوچه نادر، پلاک ۶، واحد ۹

چگونه می توانم از تخفیف دندانپزشکی زیبایی دکتر اکتایی استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به دندانپزشکی زیبایی دکتر اکتایی باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!